درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2350صفحه نخست » یکشنبه، 24 دی 1391 - 22:30
مصلحان آسمانی الگوهایی جاوید برای روابط عمومی ها
بهره گیری از نظرات علمای دینی برای پیوند میان روابط عمومی با اصول محوری دین اسلام، امری محتوم است.
  

شارا،مصطفی هاشمی مدیر روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)- اشتراکات فرهنگی ملت های مسلمان که ریشه در اعتقادات مذهبی و باورهای دینی آن ها دارد، ظرفیت های بسیاری را در اختیار قرار داده تا با تحقیق و تدبر عمیق برای کشف و شناسایی جنبه های مشترک، به هم افزایی توانمندی ها و قابلیت های بخش های مختلف جامعه پرداخت. این مهم برای روابط عمومی های کشورهای مسلمان که نوع فعالیت های آن هم راستایی های متعددی با اهداف و آرمان های والای نهفته در دین مبین اسلام دارد، فرصتی مغتنم ایجاد کرده تا صاحب نظران و اندیشمندان ضمن تبیین و تشریح کارکردهای روابط عمومی مدرن در جهان امروز، به شرح و بسط افق های تازه ای بپردازند که به مدد ارزش ها و هنجارهای انسان ساز اسلام عزیز، پیش روی کارگزاران روابط عمومی قرار می دهد و تردید نباید داشت که بهره گیری از نظرات کارشناسان و علمای حوزه های دینی برای تلفیق و پیوند میان تکنیک های روابط عمومی با اصول محوری دین اسلام، امری محتوم و لاجرم است که هم اندیشی و برگزاری نشست های مشترک میان فعالان این دو حوزه در تبیین و ترسیم جایگاه روابط عمومی اسلامی نقش و تاثیری بی بدیلی به همراه خواهد داشت. از دیگر سو با بررسی نحوه ایفای نقش بزرگان دین اسلام و ائمه اطهار و صالحانی که منش و سلوک آن ها در میان جوامع عصر خویش می تواند به عنوان الگوهای عملی رفتاری توسط کارگزار مسلمان روابط عمومی بکار گرفته شود نیز موضوعی مهم است که باید مورد مداقه قرار گیرد. صبوری و متانت مصلحان بزرگ آسمانی به ویژه حضرت ختمی مرتبت محمد رسول ا... (ص) که از سوی پروردگار امر بر استقامت می شود، خود دریایی از درس های متعالی در مکتب اسلام است که بررسی ابعاد شخصیتی و ویژگی های والای آن حضرت به روشنگری در مسیر حرکت فعالان روابط عمومی منتج می شود. اگر چه کارگزار مسلمان روابط عمومی بواسطه آن که در زمره پیروان آیین اسلام ناب محمدی (ص) است، اصل و فرع دین را می شناسد؛ اما برای بکارگیری جنبه های آموزنده و کاربردی نهفته در دین اسلام و اتصال با تکنیک ها و فنون روابط عمومی لازم است تا به طور جامع و علمی به طرح موضوع پرداخت. به طور یقین دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در همین مسیر گام برداشته است. بدیهی است برگزاری این کنگره در ارتقای جایگاه روابط عمومی ایران اسلامی و معرفی چهره ای متمایز از صنعت روابط عمومی برای تمامی کشورهای جهان به ویژه کشورهای مسلمان، اتفاقی مبارک است که می توان از آن به عنوان حرکتی نو در عرصه روابط عمومی کشور یاد کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد