درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:12   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2345صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 دی 1391 - 11:50
آشنایی دانشجویان با فرآیندهای روابط عمومی شرکت گاز
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، گروهی از دانشجویان رشته روابط عمومی در راستای آشنایی عملی با فنون اجرایی و مهارت های ارتباطی از روند اجرای امور در روابط عمومی شرکت گاز استان بازدید نمودند.
  

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان با اعلام این مطلب گفت: این بازدید از بخش های مختلف واحد روابط عمومی و در راستای انتقال روش های اجرایی و آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با رسالت این واحد به عنوان حلقه ارتباطی مردم و سازمان انجام گردیده است.

محمدعلی فتح اله زاده در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با تاکید بر جایگاه مهم روابط عمومی در سازمان افزود: دنیای امروز دنیای ارتباطات است و داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع با توجه به هدف و ساختار، بزرگترین سرمایه یک سازمان بوده که حیات آن به داشتن یک ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز بستگی دارد و این جاست که لزوم وجود روابط عمومی واقعی نمایان می گردد.

وی با اشاره بر لزوم حمایت از نیروی فکری جوان و روشن سازی مسیر انتخابی آنان تصریح کرد: سرمایه اجتماعی ، کلید موفقیت روابط عمومی در ایجاد پیوند دوسویه بین مخاطبان و سازمانهاست و تلاش برای ارتباطات موثر با ذینفعان علاوه بر نهادینه سازی فرهنگ صحیح ارتباطات، راهگشای علاقه مندان در ارتقای جایگاه روابط عمومی خواهد بود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اظهار داشت: روابط عمومی در حکم دم و بازدم سازمان عمل نموده و هر سازمانی که با افکار عمومی سرکار دارند نیازمند تصویر روشنی از سازمان و میزان مقبولیت عملکرد در بین مردم می باشند که این عمل صرفاً از طریق روابط عمومی امکان پذیر است.

خاطرنشان می گردد در این بازدید دانشجویان با شیوه های اطلاع رسانی صریح و شفاف و مهمترین فرآیندهای واحد روابط عمومی و همچنین ایده های نوین اجرایی در این شرکت آشنا گردیدند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد