درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23434صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 11:09
روابط عمومی بازوی اصلی مدیران است
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: روابط عمومی بازوی اصلی مدیران و منعکس کننده عملکرد دستگاه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مصادف با روز روابط عمومی این روز بزرگ را به  همه کارشناسان و کارکنانی که در مسیر بر قراری ارتباطات و تعاملات سازنده تلاش می کنند تبریک عرض کرد و گفت: پیش بینی واحدی تحت عنوان روابط عمومی در یک اداره، سازمان، نهاد و هر تشکل و مرکز دیگری به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: روابط عمومی ها به عنوان زبان گویای یک مجموعه ی اداری و سازمانی می تواند نسبت به انعکاس عملکرد و فعالیت های مجموعه نقش بسزائی ایفا کند.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان یکی از وظایف روابط عمومی ها را برقراری ارتباط با مردم و مسئولین و تلاش در جهت این روابط سازنده دانست و اظهار داشت: بدون استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها نمی توان نسبت به معرفی عملکرد ها و کارهای انجام شده اقدام کرد.

وی روابط عمومی را بازوئی توانمند برای مدیر اعلام کرد و افزود: آنچه بیش از هر چیز دیگر حائز اهمیت است انجام به موقع وظایف و ماموریت های اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی هاست.

حجت الاسلام انصاری راد اظهار داشت: روابط عمومی موفق و فعال ضمن دارا بودن دانش و تخصص کافی و همچنین تجربه انجام کار نسبت به کارگیری توانایی های خود و بهره گیری از ظرفیت های مجموعه و اگر چنانچه یک روابط عمومی با دانش و تجربه خود و بر اساس  شرایط روز عمل نکند معرفی یک مجموعه در حوزه عملکردی وظایف با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان پیشنهادی در زمینه  کار آمدتر ساختن روابط عمومی را برگزاری دوره های آموزشی مناسب زیر نظر اساتید مجرب عنوان کرد افزود: از این طریق زمینه ارتقا آگاهی آنان در مباحث دینی فرهنگی اجتماعی و نحوه تعامل با دستگاه ها و انعکاس فعالیت های مجموعه فراهم می شود.

 

منبع: برنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد