درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 مهر 1396 - 17:24   

قدیمی‌ترین عکس موجود از انسان در کجا گرفته شد؟

  قدیمی‌ترین عکس موجود از انسان در کجا گرفته شد؟


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی

  انتصاب رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی


ادامه ادامه مطلب دو

فعال شدن واحد امور بین الملل در روابط عمومی شهرداری ساری

  فعال شدن واحد امور بین الملل در روابط عمومی شهرداری ساری


ادامه ادامه مطلب سه

یک پژوهش تازه: آیا ما به گوشی‌های هوشمند و تکنولوژی معتاد شده‌ایم؟

  یک پژوهش تازه: آیا ما به گوشی‌های هوشمند و تکنولوژی معتاد شده‌ایم؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسول روابط عمومی معاونت صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی
  دانش ارتباطات یا علم پروپاگاندا!
  فعال شدن واحد امور بین الملل در روابط عمومی شهرداری ساری
  برنامه حفاظتی گوگل برای کاربرانی که بیشتر در معرض حملات سایبری هستند
  میلیاردر قطری به اتهام پرداخت رشوه برای دریافت حق پخش تلویزیونی جام‌جهانی به دادگاه می‌رود
  حمله ارتش اسرائیل به برنامه سازان تلویزیونی نزدیک به حماس
  هشتادونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
  دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین: دوره تخصصی «مخاطب شناسی در روابط عمومی» برگزار می شود
  حسن نژاد، مدیر برتر روابط عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب کشور شد
  سرمایه جدید بانک ملی ایران به ثبت رسید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 234صفحه نخست » فناوری نوجمعه، 18 فروردین 1391 - 12:48
سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری اصفهان چگونه کار می کند؟
معماری صحیح در جهت دریافت و رسیدگی به کلیه نیازمندی های شهروندان در حوزه مدیریت شهری از طریق بارگذاری پیام های مرتبط با واحدهای اجرائی
  

 

 

 

 

1-   معرفی
اداره ارتباطات مردمی 137 شهداری اصفهان در سال 82 با 2 خط راه اندازی گردید و از سال 86 این مرکز به صورت 24 ساعته پاسخگوی شهروندان بوده است. در جهت بهینه سازی و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان از ابتدای سال 88 سامانه الکترونیک ثبت و مدیریت پیام های شهروندان و از ابتدای سال 90 سامانه مدیریت مرکز تماس راه اندازی گردید. این اداره هم اکنون شامل بخش های ذیل می باشد:
• واحد پاسخگویی و ثبت پیام ( با فعالیت در سه شیفت)
• واحدارتباط با مناطق ( با فعالیت در سه شیفت)
• واحد بازخورد و نظر سنجی
• واحد پیگیری ویژه و بازدید
 
 2-  چشم انداز
•  معماری صحیح در جهت دریافت و رسیدگی به کلیه نیازمندی های شهروندان در حوزه مدیریت شهری از طریق بارگذاری پیام های مرتبط با واحدهای اجرائی
•  حرکت در مسیرتحقق سیستم واحد مدیریت شهری به منظور وحدت عمل درمیان کلیه دستگاه های همکار در سطح شهر با هدف صرفه جوئی در امکانات، منابع انسانی و زمان از طریق مشاوره، دریافت انتقادات و پیشنهادات
•  تجهیز امکانات ستادی و نیز پیگیری تجهیز امکانات عملیاتی صف به ابزارهای نوین علمی روز با هدف ارتقاء سرعت، صحت و کیفیت در نحوه دریافت و اجرای پیام و با رویکرد کاهش هزینه ها و صرفه جویی و شفافیت در اقلام و کالاهای مصرفی
• ایجاد بستر مناسب جهت  تعامل شهروندان  در مدیریت شهر
 
3- ماموریت ها
• ایجاد پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان
• هدایت عوامل اجرائی برای رفع سریع و فوری مشکلات ملموس در سطح شهر با بهره گیری از کلیه تجهیزات و امکانات
• پیگیری عملیاتی و میدانی، نظارت دقیق بر اجراء و صحت عمل، بازرسی هوشمندانه جهت پاسخ گوئی صحیح و موثر به پیام های شهروندان
دریافت درخواستهای شهروندان و پاسخگوئی و ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون وقفه
 
  
4- رویکردها
•  تجهیز به ابزارهای نوین علمی روز با هدف ارتقاء سرعت، صحت و کیفیت در نحوه دریافت و اجرای پیام، با رویکرد کاهش هزینه ها و صرفه جویی و شفافیت در اقلام و کالاهای مصرفی
•  جذب و بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد متناسب با چارت تشکیلات و نیازهای مأموریتی و ارتقاء سطح دانش پرسنل موجود برای ارائه خدمت با کیفیت و مطلوبیت بیش از پیش به شهروندان
•  بهره گیری درست از سرمایه های انسانی و اجتماعی
•  نهادینه کردن فرهنگ شهروند مداری
•  توجه به اطلاع رسانی، آموزش همگانی و مشارکت به عنوان سه رکن اساسی جلب مشارکت مردم
•  تولید محتوا و فرهنگ سازی جهت آشنایی و نزدیکی هرچه بیشتر شهروندان جهت استفاده ازخدمات این مرکز برای مشارکت در مدیریت شهر از طریق مشاوره ،دریافت انتقادات و پیشنهادات


5- سیر گردش کار
1- واحد پاسخگوئی و ثبت پیام:  پس ازتماس شهروندبا سامانه137 و طرح موضوع در صورتی که شهروند نیازمند راهنمائی و یا دریافت اطلاعات باشد کارشناسان این اداره (واحد پاسخگوئی و ثبت پیام) راهنمائی یا اطلاعات مورد نظر را در اختیار ایشان قرار می دهند. لازم به ذکر است که تمامی کارشناسان این اداره در زمینه های مختلف؛ طی دوره های مجزا؛ اموزش های لازم را دریافت نموده اند. در صورتی که موضوع طرح شده نیاز به ثبت و پیگیری داشته باشد پیام در سامانه به صورت الکترونیک ثبت شده و کد رهگیری به شهروند ارائه می شود. هر کاربر به صورت مجزا با کلمه و رمز عبور مجزا وارد این سامانه شده و اقدام به ثبت پیام می نماید.

 

منبع: شارا (شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران)

سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری اصفهان چگونه کار می کند؟

 

نکاتی در مورد منبع خبر:  ذکر منبع حتما باید در بازانتشار مطالب و اخبار اختصاصی رسانه‌ها و پایگاه های اینترنتی رعایت شود؛ چون حاصل تلاش و کار افراد دیگری است. ذکر منبع یک امر معمول است و ایرادی ندارد که رسانه‌ها با ذکر منبع، اخبار و مطالب همدیگر را نقل کنند. اما متاسفانه تعداد زیادی از همکاران رسانه ای مطالب و خبرهای سایر رسانه ها را کپی کرده و از ذکر منبع آن خودداری می کنند. شارا در صورتی اجازه باز انتشار مطالب خود را می دهد که منبع آن به طور کامل ذکر شود.

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 8 نظر (فعال: 8 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
قیصری
| 1392/1/25 - 03:43 |     3     1     |
سلام
از شهردار محترم بپرسم که نصب دوربین به دیوار منازل و داخل کوچه و معابر شهر ایا مجاز است و متوالی ان کیست


جواد برومند آزاد09132113221
| 1392/3/5 - 13:43 |     0     0     |
بسمه تعالی
یک پیشنهاد **
همانگونه که در نقشه ضمیمه مشخص گردیده ، در مجاورت کنارگذر شرق اصفهان در منطقه ای (حدوداً یک کیلومتر بعد ازروستای جلمرز) مکانی وجود دارد که بدلایل زیر، ساخت پایانه مسافربری در این مکان ، هم اینک لازم بنظر می رسد :
1 – باتوجه به اینکه کنارگذر شرق اصفهان مسیر شهرهای شمال و جنوب اصفهان را یکساعت کاهش می دهد در صورت بازگشائی ، اتوبوسهای عبوری از اصفهان این مسیر را انتخاب کرده و لذا ایجاد مکانی برای پیاده و سوار کردن مسافران بین راهی در این مکان ضروریست .
2 – باتوجه به اینکه محدوده شهر اصفهان از شرق به این کنارگذر تعریف شده و نزدیکترین ناحیه از شهر اصفهان به شهرهای واقع در شرق اصفهان مانند نائین و... این مکان می باشد ، پایانه ای که بتواند مسافران ورودی و خروجی شهرهای شرق اصفهان را پوشش دهد در این ناحیه لازم بنظر می رسد .
3 – باتوجه به اینکه کنارگذر شرق اصفهان هنوز تکمیل و بازگشائی نشده ، اقدامات زیر بنائی جهت احداث پایانه مسافربری مانند پلهای زیر گذر و هوائی و عابر پیاده و ... هم اکنون بسهولت قابل اجرا می باشد .
4 – باتوجه به اینکه هنوز طرح خاصی در این محدوده انجام نشده ، قیمت زمینهای این ناحیه بسیار پائین و کمتر از متری 20 هزار تومان بوده و مثلاً با هزینه یک میلیارد تومان می توان بیش از پنج هکتار زمین خریداری نمود و لذا هزینه احداث چنین پایانه ای هم اکنون بسیار کمتر از آینده می باشد .
5 – باتوجه به اینکه خاک این منطقه خاک بیابانی و به اصطلاح خاک سرخه بوده و اصولاً قابل کشت نمی باشد لذا گرفتن موافقت از اداره جهادکشاورزی و... بمراتب راحتتر بوده ومشکلات زیست محیطی در بر نخواهد داشت .
6 – باتوجه به فاصله 4 کیلومتری این مکان با فرودگاه شهید بهشی اصفهان ، این پایانه نقش بسزائی در پوشش کاروانهای زیارتی و سیاحتی که ازشهرهای مختلف اطراف اصفهان جهت عزیمت ، به این فرودگاه آمده و سپس ازاین فرودگاه عازم می شوند ، میتواند داشته باشد .
7 – باتوجه به اینکه توسعه شهر اصفهان بصورت نامتقارن بوده و متاسفانه در این منطقه از شهراصفهان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون هیچ کار شایانی انجام نگرفته ، این کار میتواند باعث توسعه و آبادانی این منطقه و رفع محرومیت از آن گردد .
8 – باتوجه به اینکه پایانه مسافربری کاوه یکه از علل بروز ترافیک در بخش شمالی شهر اصفهان می باشد احداث این پایانه می تواند بخشی از این ترافیک را به شرق اصفهان سوق داده و آن را کاهش دهد .
9 – باتوجه به موقعیت ممتاز و سوق الجیشی ، این منطقه ارزش سرمایه گذاری جهت احداث نمایشگاههای مختلف و نیز شهرکهای مسکونی و ... را نیز دارد و لذا خواهشمند است حتی برای یکبار که شده از این مکان بازدید بعمل آورید .

در پایان از حسن توجه شما مسئول محترم کمال تشکر و قدردانی را می نمایم .
والسلام



مهدی
| 1392/10/11 - 15:58 |     1     1     |
با سلام
مشکل پارکینگ در خیابان امام علی الخصوص محدوده باغملی تا چهارراه شهرداری

خ احمدی
| 1393/2/15 - 12:15 |     0     0     |
باعرض سلام
ذرخواست اینجانب گذاشتن سده در میان خ نشاط می باشد این خیابان یکی از خطرناک ترین وبی نظم ترین خیابان است خیلی وقتها به دلیل ترافیک در این خ موتور سیکلتها وحتی ماشینها در لاین رو به روحرکت میکننذ وتردد را برای عابری که میخواهد عرض خیابان را طی کند واقعا مشکل میکند وعابر نمیداند سمت راست را نگاه کند یا چپ را لذا شاید قرار دادن سده در میان خیابان مانند چهار باغ خواجو که هم عرض این خیابان است مشکل رابر طرف کند با تشکر اذ پی
گیری شهرداری محترم


علی
| 1394/5/3 - 20:21 |     0     0     |
مامورین تخلفات شهری منطقه 7 به جای سد معبر ... میگیرند در اتوبان چمران

عباس رنجکش
| 1394/7/8 - 10:28 |     0     0     |
حاشیه اکثر خیابانها سطح شهر محل پارک ممنوعه و دوبله شده متوالی رسیدگی کیست

صمدی
| 1394/10/29 - 11:19 |     1     1     |
با عرض سلام . مشکلی که میخواستم مطرح کنم در مورد فضای به اصطلاح سبز واقع در مابین کوچه عدالت و صفا در خیابان شهید صادقیان ملکشهر است . به این فضای سبز اصلا رسیدگی نمیشه .. نه در جهت گل کاری و چمن کاری و نه تامین روشنایی این پارک ... حتی دریغ از یک لامپ ! طوری که متاسفانه این پارک به محل تجمع معتادان و جوانان بیکار و اهل خلاف تبدیل شده و باعث ناراحتی همسایگان و مجتمع های مسکونی اطراف گردیده
خواهشمندم در این مورد رسیدگی فرمایید

نیلوفر
| 1396/7/18 - 08:50 |     0     0     |
باسلام، من از جای خاصی شکایت ندارم، فقط الان با بازشدن مدارس مصرف اب در مدارس بالا میرم،کارهای که مصرف اب را بالا میبرد چه لزومی دارد، اب پاشی دم در مدارس که من بارها شاهد ان بودم که حتی این امر باعث یخ زدگی و سرخوردن هم میشود چه لزومی دارد کاش میشد در کل مدارس استان تذکر داده شود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ سالروز تاسیس بی بی سی بازوی روابط عمومی دولت انگلستان


  مینا نظری، جایزه طلایی ایپرا 2017 بلغارستان را به خود اختصاص داد


  برنامه حفاظتی گوگل برای کاربرانی که بیشتر در معرض حملات سایبری هستند


  حمله ارتش اسرائیل به برنامه سازان تلویزیونی نزدیک به حماس


  قدیمی‌ترین عکس موجود از انسان در کجا گرفته شد؟


  میلیاردر قطری به اتهام پرداخت رشوه برای دریافت حق پخش تلویزیونی جام‌جهانی به دادگاه می‌رود


  انتصاب رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی


  یک پژوهش تازه: آیا ما به گوشی‌های هوشمند و تکنولوژی معتاد شده‌ایم؟


  «ارتقاء جایگاه روابط عمومی در ایران» موضوع چهارمین نشست "روابط عمومی؛ علم تا عمل"


  کشف حفره امنیتی؛ تمام شبکه‌های وایفای قابل هک شدند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" اعلام شد