درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 07:25   

نشست روابط عمومی‌های مجموعه مدیریت شهری کرج

  نشست روابط عمومی‌های مجموعه مدیریت شهری کرج


ادامه ادامه مطلب یک

"روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان

  "روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی

  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بانک شهر در میان ۵ بانک محبوب کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر
  مژده برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری: لپ‌تاپ جدید HP دو صفحه نمایش دارد
  «ویوا تک» و گردهمایی اندیشه‌های خلاق و نوین در پاریس
  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی
  روابط عمومی ها در اقناع افکارعمومی و اعتلای نظام ارتباطی نقش کلیدی دارند
  حسینی شاهرودی: حذف بازخورد‌ها از سیستم مدیریتی مجموعه را تنبل و خرفت می کند
  "روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان
  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی
  نخستین جشنواره روابط عمومی‌های کردستان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2338صفحه نخست » خبر یکشنبه، 23 دی 1391 - 10:04
 ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"
به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، از این پس فهرست برترین های روابط عمومی ایران که همزمان با برگزاری کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اهدا می شود سالانه در بخشی ویژه در سالنامه تخصصی روابط عمومی که توسط موسسه کارگزار روابط عمومی طراحی و منتشر می شود، ثبت و درمستندات مکتوب این حوزه ماندگار خواهد شد.
  

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، از این پس فهرست برترین های روابط عمومی ایران که همزمان با برگزاری کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اهدا می شود سالانه در بخشی ویژه در سالنامه تخصصی روابط عمومی که توسط موسسه کارگزار روابط عمومی طراحی و منتشر می شود، ثبت و درمستندات مکتوب این حوزه ماندگار خواهد شد.

این اقدام درجهت مستند سازی و ثبت عنوان و نام، افراد، موسسات، سازمان ها و نهادهایی صورت می گیرد که با اقدامات موثر و شایسته خود در میدان رقابتی  و حرفه ای روابط عمومی و ارتباطات  به شایستگی های لازم دست یافته و پس از بررسی و ارزیابی فعالیت های شاخص و کارآمد خود موفق به دریافت نشان افتخار شده اند.

این اقدام در پی درخواست و پیشنهاد کارشناسان و مدیران روابط عمومی کشور در نطرخواهی های دوره ای موسسه کارگزار روابط عمومی صورت گرفته است و امید است پاسخ به این درخواست صنفی و حرفه ای بتواند باعث تشویق و ترغیب مدیران و کارشناسان این حوزه در نقش آفرینی بیشتر در میدان رقابت در این زمینه شده و به ثبت افتخارات نقش آفرینان موثر در این حوزه کمک کند.

گفتنی است امسال سومین سالنامه تخصصی روابط عمومی کشور منتشر می شود.
بر اساس این گزارش، مهدی باقریان در نشست سپاس از همکاران دبیرخانه در برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و کنفرانس نهم و استقبال کم نظیر مدیران و کارشناسان روابط عمومی، ضمن تشریح تغییرات و ابعاد مختلف برگزاری این کنفرانس در سال 1392، خبر انتشار این سالنامه تخصصی را اعلام نمود.

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیام معاون پارلمانی رییس جمهور به مناسبت روز روابط عمومیروابط عمومی


  آینده روابط عمومی ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی رقم می خورد


  جایگاه روابط عمومی‌ها در سطح استان کرمان در حد متوسط است


  گزارش/ حقوق و وظایف شهروندی از موضوعات مهم قابل پیگیری توسط حوزه روابط عمومی


  گزارش/ حقوق و وظایف شهروندی از موضوعات مهم قابل پیگیری توسط حوزه روابط عمومی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی ها فرهنگ آرامش را در استان حاکم کنند


  روابط عمومی ها رسانه را بازوی قدرتمند خود بدانند


  تعامل; فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی


  روابط عمومی های خبر نویس


  روابط عمومی‌ها ملزم به دعوت از خبرنگاران هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی