درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 25 آذر 1396 - 15:23   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
  15 کشور با بیشترین تاثیر مثبت در جهان
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
  بریتانیا هم بریتانیای قدیم
  بریتانیا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23371صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 16:52
پیام بانک کشاورزی به مناسبت روزارتباطات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، طی پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، طی پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.


به نام پروردگار پویایی
عزیزان پر تلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی،
سلام و درود بر شما
بیست و هفتم اردیبهشت ماه ، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی گرانبهاست تا از نیروهای خدوم، زحمتکش و گمنام روابط عمومی قدردانی کنیم.


مدیران موفق همواره بر اهمیت مدیریت افکار واقف اند و آن را یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی در هر سازمان می دانند. روابط عمومی، بازوی توانمند مدیریت در ایجاد تعادل میان محیط درون و بیرون سازمان است به نحوی که علاوه بر نمایش توانمندی ها، داشته ها و تولیدات سازمان، وظیفه انتقال بازخوردها از محیط بیرون سازمان به مدیریت را نیز بر عهده دارد.


در عصر کنونی ارتباطات، جایگاه روابط عمومی های نوین به گونه ای ممتاز و قدرتمند در سازمان ها پیش بینی شده است چرا که به راستی قلب تپنده هر سازمان و عامل گردش عناصر حیات بخشی چون شادابی، روزآمدی و انگیزه در سازمان ها ، فعالان عرصه روابط عمومی هستند.


در شرایط کنونی پسابرجام که چشمان کنجکاو دنیا به کشور عزیزمان ایران دوخته شده است، روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و ارتباطات وظیفه خطیری بر دوش دارند تا با انعکاس به هنگام و شایسته موفقیت ها، ارزش ها، پیشرفت ها و هویت این مرز و بوم، تصویر شفاف و فاخری از ایران را به نمایش بگذارند و تبلیغات سوء بد خواهان را خنثی و مشارکت و دوستی جهان را به منظور تعالی و توسعه کشور جلب کنند.


به نوبه خود از عزیزان زحمتکش حوزه روابط عمومی و ارتباطات تشکر می کنم و از درگاه پروردگار بزرگ، توفیق خدمتگزاری هر چه بیشتر و موفقیت روزافزون برای تمامی فعالان این عرصه مسئلت دارم و امیدوارم مدیران سازمان ها بیش از پیش ، اهمیت و ضرورت نقش کلیدی روابط عمومی ها را دریابند تا با تعامل و آگاهی در راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هم پیمان با مقام معظم رهبری و دولت بزرگوار تدبیر و امید گام بر داریم.
مرتضی شهید زاده

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  مدیر جدید روابط عمومی اتاق بازگانی لرستان معرفی شد


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد