درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:28   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23358صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 16:26
رسانه ها یار روابط عمومی ها هستند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: رسانه ها یار روابط عمومی دستگاههای اجرایی برای انعکاس خدمات نظام هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بهرام رشیدی نیا روز دوشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان به مناسبت فرارسیدن هفته روابط عمومی افزود: به طور قطع ، روابط عمومی ها با حضور رسانه های قوی و توانمند فعالیت موفقی خواهند داشت. وی اظهار داشت: یکی ار اهداف روابط عمومی ها، ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولان است که این هدف با کمک و همکاری رسانه ها محقق می شود. مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان اضافه کرد: در این میان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با توجه به اینکه دغدغه مجموعه نظام و دولت را دارد از بازوهای اصلی اطلاع رسانی و ارتباط گیری با مردم است. رشیدی نیا گفت: این رسانه دریچه ای است که دیدگاه مردم و مسئولان را متصل کرده و همدلی و همزبانی مورد تاکید رهبری در خصوص رسانه ها، توسط ایرنا محقق شده است. وی ابراز امیدواری کرد رسانه های استان به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی روند کنونی را برای همکاری و رشد همه جانبه استان ادامه دهند. رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان نیز گفت: با وجود دیدگاههای مختلف و سلیقه های متفاوت در کار خبر و اطلاع رسانی، با همدلی و هدف مشترک می توان فرایند اطلاع رسانی را تسهیل کرد. شاهین فرشاد افزود: با توجه به اینکه تمامی امکانات و اندیشه ها در یک فرد یا رسانه خاص وجود ندارد، بنابراین باید برای پیشبرد امور و تحلیل منصفانه شرایط از تمامی جریان های خبری مورد تایید نظام استفاده کرد. وی ادامه داد: در این میان هر رسانه ای سیاست داخلی و کارکرد خاص خود را داشته و تلاش برای خروج دیگران از صحنه رقابت، بیهوده و اشتباه است. رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان بیان کرد: باید رسانه ها در راستای معرفی خدمات نظام به مردم تلاش کنند و به نحوی تحلیل و نقد انجام دهند که چنانچه نقصی وجود دارد دولتمردان برای رفع آن برنامه ریزی نمایند. 27 اردیبهشت تا دوم خرداد به عنوان هفته روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد