درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:00   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23345صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 11:05
هفتمین نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در یزد برگزار شد
هفتمین نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد به روز ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی اداره کل امور مالیاتی استان یزد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر  کل امور مالیاتی استان یزد در این نشست با اشاره به گستردگی کار این مجموعه به نقش روابط عمومی در  اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد این بخش به مخاطبان و مردم  را مهم ارزیابی کرد  و گفت:  تمامی افراد جامعه به نوعی مودی مالیاتی هستند و اطلاع رسانی در خصوص نحوه پرداخت  مالیات و چگونگی هزینه کرد آن ضروری است.

" سید رضا نوربخش " همچنین روابط عمومی را زبان گویا و پل ارتباطی میان دستگاه و مردم خواند و گفت: روابط عمومی هنر مرمداری است و باید بین این دو رابطه خوبی برقرار کند.

وی همچنین از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی این اداره کل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شماره تماس 1526 برای این کار  در نظر گرفته شده و مردم می توانند از این طریق سئوالات خود در خصوص اظهارنامه مالیاتی طرح و پاسخ آن دریافت کنند.

وی ارتباطات رسانه ای، ارائه پیشنهادات سازنده به مدیر، دریافت پینشهادات و بررسی مسایل و مشکلات کارکنان و تلاش برای رفع آن  را از جمله وظایف روابط عمومی عنوان کرد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی هم در این نشست با ارائه گزارشی از  فعالیت های این شورا در سال 94  با قدردانی از میزبانی اداره کل امور مالیاتی،  نقش اطلاع رسانی در فرهنگ سازی پرداخت مالیات را مهم ارزیابی کرد.

احمد جعفری گفت: طی سالهای گذشته اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خوبی در زمینه مالیات انجام شده است و با توجه به اینکه درآمدهای مالیاتی در زمینه عمران و آبادانی و ارائه خدمت بهتر به مردم هزینه می شود؛  لازم است آگاهی های مردم در این زمینه افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به تلاش شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی استان برای ایجاد همگرایی و هم افزایش فعالیت ها و اقدامات از برگزاری نشست مشترک اعضای این شورا با مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و کارگزاری های بورس استان در آینده خبر داد.

در این نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در خصوص اطلاع رسانی در بخش های مختلف اقتصادی پرداختند و بر همکاری و تعامل دستگاهها در این زمینه تاکید کردند.

شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی شامل اداره کل امور اقتصادی و دارائی، اداره کل گمرک استان یزد، اداره کل امور مالیاتی، شورای هماهنگی بانک ها، شورای هماهنگی بیمه ها،  بورس منطقه ای و اموال تملیکی است.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد