درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:48   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23337صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 10:10
پیام تبریک دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به مناسبت روز روابط عمومی
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، در پیامی ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل آمده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، در پیامی ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل آمده است:

صنعت بیمه به مدیران روابط عمومی کارآمد خود می بالد

27 اردیبهشت ماه هر سال، فرصتی فراهم می شود تا ضمن یادآوری اهمیت و جایگاه روابط عمومی در سازمان ها از زحمات این مدیران کلیدی نیز تقدیر شود.

در عصر حاضر، ارتباطات یکی از بنیادی ترین دانش ها و عوامل پیشرفت انسان محسوب می شود و از دانش و هنر روابط عمومی به عنوان یک نهاد شبه مدنی در راستای تسهیل ارتباطات دو طرفه بین دولت و آحاد مردم یاد می شود که با پیچیده تر شدن نظام اجتماعی بر ضرورت گسترش و توسعه این علم و حرفه جدید بیش از پیش تاکید می شود.

حال این وظیفه خطیر بر عهده میران ارشد سازمان است که با انتخاب مدیر روابط عمومی شایسته به ارتقاء این دانش کمک کنند و مدیران روابط عمومی با حرکت بر محورهای تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری بتوانند به اثر بخشی سازمان کنند و با نو اندیشی و نو گرایی، ابتکار و خلاقیت خود را با تحولات و افکار عمومی منطبق کنند.

در دوره های اخیر نیز تغییرات ملموسی در انتخاب مدیران روابط عمومی شایسته در میان شرکت های بیمه احساس می شود که نتیجه توجه خوب مدیران عامل شرکت های بیمه به حوزه روابط عمومی است.

صنعت بیمه،این روزها در حال گذراندن  روزهای پرتلاطمی است که با درایت و هوشمندی مدیران روابط عمومی سپری می شود.

تلاش مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بیمه که افزایش سهم صنعت بیمه در سبد خانواده ها را به دنبال دارد،ستودنی است و  امیدوارم همواره برای درخشش آنها در صنعت بیمه فضا و امکانات لازم فراهم شود تا  شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور باشیم.

سندیکای بیمه گران ایران نیز در صدد است برای ارج نهادن به خدمات ارزشمند مدیران روابط عمومی، برنامه هایی چون برگزاری دوره های تخصصی، تورهای فرهنگی، آموزشی، تدوین آیین نامه شرایط مدیران روابط عمومی، تاسیس انجمن تخصصی مدیران روابط عمومی را در دست اقدام دارد.

صنعت بیمه  همواره به مدیران کارآمد روابط عمومی خود می بالد و این روز را گرامی میدارد.

 

منبع: ایستا نیوز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد