درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:11   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23285صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 12:24
آیا ماشین روابط عمومی تروریست‌های داعش از کار می افتد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مقامات آمریکایی و غول‌های اینترنت در حال تقویت تلاش‌ها برای مقابله با تبلیغات آنلاین داعش هستند اما مشخص نیست که این تلاش‌ها برای از کار انداختن ماشین روابط عمومی تروریست‌های داعش چقدر موثر و کارآمد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مقامات آمریکایی و غول‌های اینترنت در حال تقویت تلاش‌ها برای مقابله با تبلیغات آنلاین داعش هستند اما مشخص نیست که این تلاش‌ها برای از کار انداختن ماشین روابط عمومی تروریست‌های داعش چقدر موثر و کارآمد است.

به گزارش شارا از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی داعش با دستور انجام اقدامات افراط گرایانه و تهیه فیلم‌های ویدئویی با کیفیت از تروریست‌های داعش در حال جنگیدن یا کشتن اسرا مدت‌هاست از اینترنت و رسانه‌های اجتماعی برای جذب نیرو برای خلافت خود در عراق و سوریه و تحریک افراد سراسر جهان به انجام حملات تروریستی استفاده کرده است.

غول‌های اینترنت همچون توئیتر و فیس بوک برای متوقف کردن این روند سخت در تلاشند تا حساب‌های کاربری افراط گرایان را مسدود کنند اگرچه این افراط گرایان اغلب با باز کردن حساب‌های کاربری جدید تحت عنوان‌های دیگر به صحنه باز می‌گردند.

توئیتر علنا اعلام کرده نزدیک به 200 هزار حساب کاربری را مسدود کرده است.

ریچارد استنجل، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در حوزه دیپلماسی و روابط عمومی در جریان سمیناری با هدف مقابله با "شاخه داعش" گفت: غول‌های اینترنت حساب‌های کاربری بیشتری را مسدود کرده‌اند. یوتیوب دقیقا میلیون‌ها فیلم ویدئویی را مسدود کرده است. فیس بوک صدها پرسنل دارد که هفت روز هفته و به طور 24 ساعته محتواهای مسموم کننده را نابود می‌کنند.

به طور همزمان تلاش‌های آمریکا توسط "مرکز مشارکت جهانی" وزارت امور خارجه این کشور هدایت و رهبری می‌شود. در حال حاضر مایکل لومپکین، یکی از افسران سابق نیروی دریایی آمریکا ریاست این مرکز را برعهده دارد.

لیزا موناکو، مشاور ارشد امنیت داخلی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا گفت: قرار نیست این مرکز بر پیام‌های آمریکا که مهر دولت روی آن خورده، متمرکز باشد، بلکه صداهای معتبر میانه رو در منطقه و جامعه مدنی را به گوش همگان می‌رساند.

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا که نظارت بر عملیات‌ها در خاورمیانه را برعهده دارد به طور فعالانه برای مقابله با تبلیغات داعش در رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.

آدرین رنکین گالووی، سخنگوی پنتاگون گفت: این فرماندهی یک برنامه مشارکت آنلاین قوی دارد که از استعدادها و تخصص‌های حرفه‌ای اعضای ارتش و مقاطعه کارانی که با آن‌ها همکاری می‌کنند استفاده می‌کند.

وی افزود: ما از اطلاعات واقعی که مستقیما از سوی حاضرین در منطقه به دست ما می‌رسد برای مبارزه با دروغ‌ها و فریب‌های داعش استفاده می‌کنیم.

این مقام ادامه داد: در حال حاضر تعداد پیام‌های ضد داعش در رسانه‌های اجتماعی پنج برابر پیام‌های داعش است.

جی ام برگر، یکی از کارشناسان حول محور داعش که به طور مفصل درباره استفاده این تروریست‌ها از توئیتر مقاله نوشت، گفت: شکی وجود ندارد که طرفداران داعش در توئیتر و شبکه‌های آنلاین دیگر به شدت تحت فشارند و فعالیت‌شان خیلی پایین‌تر از سال گذشته میلادی شده است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد