درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:13   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23280صفحه نخست » یکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 12:12
محورهای اصلی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی اعلام شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دومین جلسه هیات علمی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، محورهای اصلی همایش تعیین و زمینه‌های مطالعاتی مرتبط با فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های جمعی به عنوان اولویت‌های مورد تاکید همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی به تصویب رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دومین جلسه هیات علمی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، محورهای اصلی همایش تعیین و زمینه‌های مطالعاتی مرتبط با فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های جمعی به عنوان اولویت‌های مورد تاکید همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی به تصویب رسید.

به گزارش شارا به نقل از به نقل از روابط عمومی جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، دومین جلسه هیات علمی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با حضور حسن خجسته رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، محمود نجاتی حسینی سرپرست گروه مطالعات فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی فتوره چی مدیر گروه مطالعات رسانه و فرهنگ موسسه مطالعات جامعه شناسی دانشگاه تهران، حمیدرضا بابایی معاون آموزش و پژوهش پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی، حمید رضا کمالی معاون راهبردی دانشکده خبر و سایر اعضای هیات علمی برگزار شد.

حسن خجسته رئیس هیات علمی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی در این نشست از تعیین دو بخش علمی پژوهشی برای ارائه نتایج مطالعات، تحقیقات و بررسی ها و بخش ترویجی کاربردی برای گزارش ایده ها، دستاوردها و تجارب مدیران و کارشناسان سازمان های فرهنگی و رسانه ای خبر داد و گفت: همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی در روز فرهنگ عمومی در تهران برگزار خواهد شد و کلیه علاقه مندان می توانند تا ابتدای تیرماه چکیده مقالات و تا ابتدای شهریور ماه متن کامل مقالات را به دبیرخانه دائمی همایش ارسال کنند.

وی در خصوص محورهای اصلی همایش گفت: مطالعات شناختی در حوزه سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، بررسی زمینه های آموزش، پژوهش و توانمندسازی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، مطالعه سیاستها و راهبردهای سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، بررسی اقدامات کاربردی و توسعه محور در عرصه سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی و بررسی آثار و نتایج سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی محورهای اصلی فراخوان ارسال آثار همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی هستند.

رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات خاطرنشان ساخت: رسانه های دیجیتال، بازی های رایانه ای و رسانه های جمعی شامل مطبوعات، خبرگزاری ها، سینما، رادیو و شبکه های ملی و ماهواره ای تلویزیونی اولویت های مورد تاکید دبیرخانه همایش برای ارائه مقالات علمی پژوهشی و گزارش های ترویجی کاربردی هستند.

در ابتدای این نشست محمد صادق افراسیابی دبیر کل همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی ضمن تشکر از زحمات سید تقی کمالی در تدوین اسناد و آیین نامه های مورد نیاز هیات علمی، از ایجاد پورتال سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تا زمان رونمایی پورتال همایش علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همایش می توانند به نشانی www.saramad.irمراجعه کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد