درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 23:31   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23280صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 12:12
محورهای اصلی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی اعلام شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دومین جلسه هیات علمی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، محورهای اصلی همایش تعیین و زمینه‌های مطالعاتی مرتبط با فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های جمعی به عنوان اولویت‌های مورد تاکید همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی به تصویب رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دومین جلسه هیات علمی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، محورهای اصلی همایش تعیین و زمینه‌های مطالعاتی مرتبط با فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های جمعی به عنوان اولویت‌های مورد تاکید همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی به تصویب رسید.

به گزارش شارا به نقل از به نقل از روابط عمومی جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، دومین جلسه هیات علمی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با حضور حسن خجسته رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، محمود نجاتی حسینی سرپرست گروه مطالعات فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی فتوره چی مدیر گروه مطالعات رسانه و فرهنگ موسسه مطالعات جامعه شناسی دانشگاه تهران، حمیدرضا بابایی معاون آموزش و پژوهش پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی، حمید رضا کمالی معاون راهبردی دانشکده خبر و سایر اعضای هیات علمی برگزار شد.

حسن خجسته رئیس هیات علمی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی در این نشست از تعیین دو بخش علمی پژوهشی برای ارائه نتایج مطالعات، تحقیقات و بررسی ها و بخش ترویجی کاربردی برای گزارش ایده ها، دستاوردها و تجارب مدیران و کارشناسان سازمان های فرهنگی و رسانه ای خبر داد و گفت: همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی در روز فرهنگ عمومی در تهران برگزار خواهد شد و کلیه علاقه مندان می توانند تا ابتدای تیرماه چکیده مقالات و تا ابتدای شهریور ماه متن کامل مقالات را به دبیرخانه دائمی همایش ارسال کنند.

وی در خصوص محورهای اصلی همایش گفت: مطالعات شناختی در حوزه سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، بررسی زمینه های آموزش، پژوهش و توانمندسازی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، مطالعه سیاستها و راهبردهای سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، بررسی اقدامات کاربردی و توسعه محور در عرصه سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی و بررسی آثار و نتایج سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی محورهای اصلی فراخوان ارسال آثار همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی هستند.

رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات خاطرنشان ساخت: رسانه های دیجیتال، بازی های رایانه ای و رسانه های جمعی شامل مطبوعات، خبرگزاری ها، سینما، رادیو و شبکه های ملی و ماهواره ای تلویزیونی اولویت های مورد تاکید دبیرخانه همایش برای ارائه مقالات علمی پژوهشی و گزارش های ترویجی کاربردی هستند.

در ابتدای این نشست محمد صادق افراسیابی دبیر کل همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی ضمن تشکر از زحمات سید تقی کمالی در تدوین اسناد و آیین نامه های مورد نیاز هیات علمی، از ایجاد پورتال سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تا زمان رونمایی پورتال همایش علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همایش می توانند به نشانی www.saramad.irمراجعه کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران