درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 07:02   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23276صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 11:12
همزمان با فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی:
پیام تبریک مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودورسازی سایپا
مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودورسازی سایپا همزمان با فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه ، در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهندس حسن جلینی مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودورسازی سایپا در این پیام با پیوند ارزش های سازمانی  به روابط و ارتباطات گفت: ارزش های سازمانی گروه خودرو سازی سایپا مملو از مکارم اخلاقی است که  به تا'سی از بعثت حضرت رسول اکرم(ص) که فرمودند:" همانا من از جانب پروردگار جهت تکمیل و اتمام ارزشهای والای اخلاقی مبعوث شده ام" تنظیم شده است.

مهندس حسن جلینی همچنین بایادآوری بیانیه ارزش های سازمانی به ابعادی چون عدم انحصارگری در ارائه اطلاعات صحیح، مناسب، شفاف و به موقع همچنین رفتار محترمانه و ارائه توضیح لازم همراه با خوشرویی و ادب در بیانیه ارزش های سازمانی این گروه معظم صنعتی اشاره و خاطرنشان کرد: این موارد تنها یکی از چندین بعد بیانیه ارزش های سازمانی صداقت و کرامت انسانی شمرده می شوند.

 جلینی ضمن اشاره به این که روابط عمومی ها بر سه محور آگاه سازی، اعتماد و مشارکت آفرینی گام بر می دارند خاطرنشان کرد: متولیان ارتباطات با فرهنگ سازی و ایجاد رغبت عمومی در رسیدن به اهداف سازمان ها تلاش و کوشش می کنند.

 وی با اشاره به نقش همکاران فرهیخته عرصه ارتباطات و فعالان حوزه روابط عمومی ها  گفت: با برخورداری از دانش تخصصی و پای بندی به اصول حرفه ای و اخلاقی و با شناخت صحیح مسئولیت ها و نیازها، منافع مردم به عنوان اصلی ترین سرمایه هر سازمان، مد نظر فعالان ارتباطات است که در این مسیر  با استفاده از راهکارهای مناسب، امر خطیر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق و شفاف را به جامعه و ذی نفعان بیرونی و درونی سازمان ها انجام می دهند.

مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودورسازی سایپا در پایان ضمن تبریک اعیاد بزرگ ماه پربرکت شعبان،  فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک و تهنیت گفت و توفیق همه دست اندرکاران این عرصه را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال خواستار شد.

 

منبع: سایپا نیوز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد