درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:04   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23252صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 25 اردیبهشت 1395 - 17:00
جشنواره روابط‌عمومی‌های موثر برگزار می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استاندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد اظهار کرد: نبود رشته‌های تحصیلات تکمیلی روابط عمومی و نهاد صنفی متخصص و متمرکز، از مهمترین مشکلات روابط‌عمومی‌ها در کشورمان است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استاندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد اظهار کرد: نبود رشته‌های تحصیلات تکمیلی روابط عمومی و نهاد صنفی متخصص و متمرکز، از مهمترین مشکلات روابط‌عمومی‌ها در کشورمان است.

به گزارش شارا، "عباس ملازینلی" امروز در آستانه‌ی هفته ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به سبقه‌ی 150 ساله مقوله‌ی روابط‌عمومی‌ در دنیا و ورود رسمی این علم به کشورمان از قریب هفت دهه قبل، گفت: رشته روابط عمومی علی رغم این که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان فعالیت داشته است، در حال حاضر فاقد مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در کشورمان است و به نظر برخی از کارشناسان و صاحب‌نظران، همین موضوع علت عدم رشد این حوزه در کشور است.

وی همچنین افزود: تولیت روابط عمومی‌ها تا چند سال پیش برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود ولی همینک مرکز اطلاعرسانی دولت متولی روابط‌عمومی‌هاست لذا به این مقوله بیش از آنکه نگاه تخصصی باشد، نگاه دولتی وجود دارد و آیین‌نامه‌ها نیز قائدتاً مرتبط با مسائل دولتی صادر و ابلاغ می‌شود.

ملازینلی پیروی این سخنان، خاطرنشان کرد: متاسفانه نبود یک انجمن صنفی متخصص و متمرکز در این حوزه باعث پراکندگی آیین‌نامه‌ها و عدم وجود سیاست‌گذاری واحد در مقوله روابط عمومی‌ها شده است.

به گفته‌ی مشاور اطلاعرسانی استاندار یزد، البته این سرنوشت تا حدودی مشابه سرنوشت رسانه‌ها در کشورمان است هر چند که رسانه‌ها در موضوع تحصیلات تکمیلی تقریباً مشکلی در داخل کشور ندارند.

وی معتقد است که علاوه بر ضرورت تغییر نگاه مدیران و ایجاد نیازهای اجتماعی در مقوله روابط‌عمومی‌ها، خود فعالان این حوزه نیز باید همدلی و همگرایی بیشتری را برای رسیدن به جایگاه مطلوب مورد اهتمام قرار دهند.

ملازینلی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های موثر در استان خبر داد و گفت: براساس پروتکل تعریف شدن برای این جشنواره، بیشترین شاخص ارزیابی روابط عمومی‌ها مربوط به میزان رضایت مخاطبان از نحوه‌ پاسخگویی دستگاه و بخشی از آن نیز مرتبط با ارزش‌گذاری از سوی رسانه‌هاست.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره بتواند موجب تعامل بیشتر روابط‌عمومی‌ها با مخاطبان و رسانه‌ها شود.

ملازینلی در ادامه به معرفی عناوین روزها و برنامه‌های بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی که از 27 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا دوم خردادماه ادامه خواهد داشت، پرداخت.

به گفته‌ی دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان، دیدار مدیران روابط عمومی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با استاندار، افتتاح رسمی محل دبیرخانه دائمی شواری هماهنگی روابط‌عمومی‌‌ها در پارک وحشی بافقی و برگزاری دومین جشنواره ورزشی روابط عمومی‌های استان، از مهمترین برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

"مجید وفائی‌شاهی" مسئول اطلاعات، اخبار و ارتباط با رسانه‌های اداره کل روبط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست یکی از کارکردها و رویکردهای اساسی در فرانید کار روابط عمومی‌ها را ایجاد تعامل دو سویه و ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌های جمعی اعم از خبرگزاری‌‌ها و مطبوعات و رسانه ملی ذکر کرد.

وی گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان و بهترین و مناسب‌ترین ابزار برای تقد و بیان عملکرد و تحقق اهداف و برنامه‌های مجموعه دولت هستند.

وفائی شاهی در پایان نیز عنوان کرد: رسانه‌ها و روابط ‌عموی‌ها مکمل و در عین حال تاثیرگذار و تاثیرپذیر از یکدیگر هستند.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست، اهالی رسانه به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با تعامل بیشتر روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها پرداختند و از مشاور استاندار خواستار رسیدگی به وضعیت کنونی خانه مطبوعات یزد و تعیین تکلیف در این رابطه با حضور نمایندگانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات شدند.

در پایان نیز از تمبر هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور مشاور استاندار و اهالی رسانه رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجویان ایران - منطقه یزد

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد