درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:27   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  صثس
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23225صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 09:14
واکنش شدید در برابر یک استراتژی آی‌تی دو حالته
کارشناسان فناوری اطلاعات در مرکز مشاوره آی‌تی Gartner به تبلیغ مزایای یک رویکرد آی‌تی سازمانی پرداخته اند که به آن "آی‌تی دو" حالتی گفته می شوند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کارشناسان فناوری اطلاعات در مرکز مشاوره آی‌تی Gartner به تبلیغ مزایای یک رویکرد آی‌تی سازمانی پرداخته اند که به آن "آی‌تی دو" حالتی گفته می شوند. به عبارت ساده، مدیران فناوری اطلاعات با استفاده از یک استراتژی دو حالتی آی‌تی، آن وظایف را به دو دسته یا سرعت تقسیم می نمایند – آن هایی که بر ثبات متمرکز شده اند، به نام زیرساخت، و آن هایی که بر چابکی متمرکز شده اند، به نام برنامه های مواجهه مستقیم با مشتری. این رویکرد دوگانه، از دیدگاه Gartner، به سازمان های آی‌تی در تغییر جهت به سمت کسب و کار دیجیتال، کمک خواهد کرد.


اما گزارش جدید مرکز تحقیقات Forrester Research Inc. ، به مدیران فناوری اطلاعات در برابر دست زدن به چنین اقدام آی‌تی دو حالته ای هشدار می دهد. طبق نظر نویسندگان The False Promise of Bimodal IT، در حالی که استراتژی آی‌تی دو حالته ممکن است انتقال سخت و دردناک به حالت دیجیتال را در کوتاه مدت آسان تر نماید، اما این استراتژی، یک استراتژیِ بلند مدت بادوام محسوب نمی شود.


در عوض، بر اساس این گزارش، یک استراتژی آی‌تی دو حالته، زمانی که مدیران فناوری اطلاعات باید ساده ترش کنند، پیچیدگی بیشتری ایجاد می کند، و زمانی که مدیران فناوری اطلاعات باید دیوارها را بشکنند، یک سد جدید ایجاد می کند، و این مسئله باعث می شود هنگامی که انتظارات مشتری باید متمرکز باشد، فن آوری به یک اولویت تبدیل شود، و به مدیران فناوری اطلاعات این تصورِ نادرست داده می شود که سیستم‌های back-end را می توان تنها گذاشت به جای آن که برای پاسخگویی به خواسته های کسب و کار دیجیتال با گام های سریع، آن را ساده و موثر نمود.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد