درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23174صفحه نخست » چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 - 10:15
هوش مصنوعی کار دست فیس بوک داد
فیس بوک به دلیل افزوده شدن قابلیتی تازه پایش به دادگاه باز می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس بوک به دلیل افزوده شدن قابلیتی تازه پایش به دادگاه باز می‌شود. به تازگی قاضی دادگاهی در آمریکا ضمن به جریان انداختن دعاوی حقوقی علیه فیس بوک به اداره‌کنندگان این شبکه اجتماعی هشدار داده که فناوری تشخیص صورت آن با قوانین ایالت ایلینویز مغایرت دارد. غیرقانونی اعلام شدن این به روزرسانی درحالی صورت گرفته که فیس بوک چنین هشداری را رد می‌کند. داستان از این قرار است که کاربران فیس بوک در سراسر جهان روزانه میلیون‌ها تصاویر مختلف را در این شبکه اجتماعی بارگذاری می‌کنند. این شرکت از داده‌هایی که به این ترتیب به دست می‌آورد برای توسعه سطحی از هوش مصنوعی بهره می‌برد که قابلیت تشخیص چهره‌ها را در تصاویر مختلف دارد و جالب اینکه فیس‌بوک مدعی شده ضریب دقت این هوش مصنوعی تا ۹۷ درصد است. این قابلیت به فیس بوک امکان آن را می‌دهد تا افراد مختلف را در تصاویر تازه بارگذاری شده برچسب‌گذاری کند. نکته مهم اینجاست که تمام کاربران فیس بوک از این قابلیت جدید خشنود نیستند. در همین راستا چند ماه پیش گروهی از کاربران فیس‌بوک در ایالت ایلینویز شکایتی را در این زمینه تنظیم کرده و اظهار کردند که هوش مصنوعی فیس‌بوک قانون حریم شخصی اطلاعات بیومتریک این ایالت را نقض می‌کند. این قانون که تحت عنوان BIPA شناخته می‌شود شرکت‌های مختلف را از جمع آوری اطلاعات بیومتریک افراد نظیر اثر انگشت یا اسکن شبکیه چشم آن هم بدون مشخص کردن نحوه استفاده از آنها منع می‌کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3762

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد