درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 20:28   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد

  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست معاونت بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد
  مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد
  گزارش نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری تأمین‌اجتماعی
  از مسوول و کارشناس روابط عمومی بیمه سلامت گیلان تجلیل شد
  تاکید معاون سیاسی استاندار سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی
  سخنگوی دولت معرفی شد
  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23118صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 - 10:37
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور خبر داد:
ارزیابی علمی روابط عمومی ها در جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی
دانشگاه پیام نور با هدف انجام مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ی سواد رسانه ای، شاخصه های ارزیابی میزان سواد رسانه ای روابط عمومی نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی را تعیین خواهد کرد.
  

ارزیابی علمی روابط عمومی ها در جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهندس محمد محسن صدر؛ مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در جمع اعضای شورای برنامه ریزی جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی از آمادگی دانشگاه پیام نور برای ارزیابی علمی روابط عمومی نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور با هدف انجام مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ی سواد رسانه ای، شاخصه های ارزیابی میزان سواد رسانه ای روابط عمومی نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی را تعیین و بر این اساس روابط عمومی های کشور را مورد ارزیابی علمی قرار خواهد داد.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با بیان این مطلب که افزایش سواد رسانه ای جامعه وظیفه ی تمامی نهادهای دانشگاهی است تاکید کرد: اگر امروز برای توسعه ی سواد رسانه ای اقدام نکنیم، بحران عجیبی کشور را فرا خواهد گرفت و زمانی خواهد رسید که دیگر دیر شده است و فرصت کافی برای انجام اقدام عملیاتی مرتبط با استفاده از فرصت های فضای مجازی و مصونیت از تهدیدهای آن را نداریم.
این عضو شورای سیاستگذاری همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی افزود: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت اعضای هیات علمی و اساتید این دانشگاه نسبت به داوری کلیه ی آثار ارسال شده به جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی اقدام نماید.
محمد صادق افراسیابی؛ دبیر کل همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی اقدامات دانشگاه پیام نور را در حوزه ی افزایش سواد رسانه ای دانشجویان شایسته ی تقدیر خواند و گفت: اخیرا مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از معلمان و نومعلمان سراسر کشور بر اهمیت فراهم نمودن زمینه‌ی استفاده‌ی صحیح از فضای مجازی تاکید کردند که این امر نیازمند توسعه ی سواد رسانه ای به عنوان یک مسئولیت اجتماعی همگانی و البته اهتمام وِیژه ی دستگاه های دولتی خصوصا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
وی تاکید کرد: بررسی های ما طی یک سال گذشته نشان می دهد دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور و جهاد دانشگاهی در زمینه ی توسعه ی سواد رسانه ای پیش رو هستند و آماری که اخیرا توسط یکی از معاونین دانشکده ی خبر در خصوص میزان بهره مندی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از سواد رسانه ای منتشر شد به آن معنا است که سایر دانشگاه های کشور باید بیشتر تلاش کنند والا از این دو دانشگاه و جهاد دانشگاهی عقب خواهند ماند.
افراسیابی افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حمایت های پژوهشی خوبی از گسترش سواد رسانه ای در کشور داشته است و بر اساس گزارشهای ارسال شده به دبیرخانه ی دائمی همایش متوجه شدیم پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و دانشکده ی خبر پژوهشهای مهمی را در عرصه ی سواد رسانه ای به سرانجام رسانده اند.
لازم به ذکر است همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی 20 مهر ماه در تهران برگزار خواهد شد.

 

منبع: ستاد خبری جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند


  فرماندار بابل: مدیران روابط‌عمومی باید شفاف سازی کنند


  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد


  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی