درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23101صفحه نخست » یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 - 15:26
انتشار شماره هجدهم ماهنامه مدیریت رسانه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره هجدهم مدیریت رسانه با ۵پنج مقاله در ایامی نزدیک به روز روابط عمومی منتشر شد، تا موضوع و رویکرد بیشتر تحقیق های این شماره در رابطه با روابط عمومی باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره هجدهم مدیریت رسانه با ۵پنج مقاله در ایامی نزدیک به روز روابط عمومی منتشر شد، تا موضوع و رویکرد بیشتر تحقیق های این شماره در رابطه با روابط عمومی باشد.

به گزارش شارا به نقل از  روابط عمومى ماهنامه علمى تخصصى مدیریت رسانه، شماره ۱۸ این ماهنامه در روز ۱۹ اردیبهشت ماه با ۵ مقاله و ۳ یادداشت منتشر شد.


در بخش سرمقاله مدیر مسئول این ماهنامه یادداشتی با عنوان «روابط عمومی در اغماء» نوشته است، که در آن با بیان تاریخی به بررسی رخدادها و سیاست گذاری های دولت از سال ۸۴ در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی پرداخته است.

مهدی قمصریان ضمن اشاره به دلایل اهمیت و نقش روابط عمومی در یک سازمان از بد سلیقگی های مدیران در سیاست گذاری این بخش در سال های اخیر نوشته است.

سه یادداشت ویژه شماره ۱۸ عبارتند از :

معجزه ارتباطات شبکه ایی نوشته مهدی باقریان

ضرورت ها و الزام های جریان سازی شفاف و دقیق حوزه انرژی نوشته دکتر نعمت الهی

روابط عمومی و ضرورت فراگیری سواد رسانه ای نوشته لیلا وصالی


۵ مقاله موجود در این شماره به شرح زیر است:
بررسی ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها در ایران نوشته شهریار رهنما

در این مقاله نویسنده به بررسی وضعیت موجود ساختار تشکیلاتی روابط عمومی های وزارت خانه های دولتی با رویکرد مقایسه تطبیقی و شناسایی نقاط افتراق و اشتراک و تعیین نقاط ضعف و قدرت ساختار موجود پرداخته است.

کارکرد سرگرمی در ارتباطات بین المللی، با نگاهی به نقش آفرینی کالاهای فرهنگی در سیاست خارجی کره جنوبی نوشته سحر رشیدی

تحلیل محتوای مقایسه ارزش های سیاسی در سر مقاله های روزنامه کیهان و مردم سالاری در سال ۸۸ نوشته علی اصغر سلیمانیان

در این مقاله نویسنده با استفاده از روش تحلیل محتوا کمی به تحلیل محتوای سر مقاله های روزنامه کیهان و روزنامه مردم سالاری در سال ۸۸ پرداخته است.

حقوق رسانه زیارت نوشته محمد جواد ولی زاده

اخرین مقاله این شماره در موضوع رسانه ایی شدن شرکت، عامل قدرت ارتباطی و نقش جدید روابط عمومی، به زبان انگلیسی نوشته آیگور ساویک

(مدیریت رسانه) در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamgt.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد