درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23066صفحه نخست » شنبه، 18 اردیبهشت 1395 - 10:52
بازاریابی مجانی
ایمیل مارکتینگ
اگر به فکر افزایش فروش خود هستید به طوری که بتوانید فروش خود را به چهار تا پنج برابر افزایش دهید قطعا یک راهکار مناسب آن ایمیل مارکتینگ است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اگر به فکر افزایش فروش خود هستید به طوری که بتوانید فروش خود را به چهار تا پنج برابر افزایش دهید قطعا یک راهکار مناسب آن ایمیل مارکتینگ است. گاهی ایمیل مارکتینگ بهینه‌ترین روش برای افزایش درآمد کسب‌و‌کار شما است. روش‌هایی برای کاربرد بیشتر ایمیل مارکتینگ وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

تهیه لیست

نخستین کاری که برای راه‌اندازی یک ایمیل مارکتینگ هدفمند باید انجام داد تهیه لیست بزرگی از ایمیل‌های مشتریان سازمان است. هرچه تعداد ایمیل‌های شما بیشتر باشد فروش شما هم افزایش خواهد یافت و این به این معنا نیست که از بانک‌های ایمیل نامعتبر استفاده کنید، برای اینکه لیست ایمیل خود را گسترش دهید.

سعی کنید در ایمیل خود از صفحات فرود استفاده کنید و در وب‌سایت‌تان از وب‌فرم یا همان فرم اشتراک استفاده و ایمیل بازدید‌کنندگان وب‌سایت‌تان را ثبت کنید تا لیست ایمیل خود را گسترش دهید. بزرگ‌ترین راز موفقیت در ایمیل مارکتینگ این است که اندازه لیست ایمیل شما مناسب با بازار هدف شما ‌باشد. هر چه این لیست بزرگ‌تر باشد، فروش شما نیز بیشتر خواهد بود.

صفحه فرود

اهمیت صفحه فرود یا همان لندینگ‌پیج در تبلیغات به حدی زیاد است که می‌تواند در فروش و جذب مشتریان شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در نظر داشته باشید که هیچ عکس و لینک غیر‌مرتبطی را در صفحات فرود قرار ندهید زیرا باعث می‌شود که شما از هدف اصلی خود در تبلیغات دور شوید.

 پیشنهاد ما برای اینکه بتوانید از طریق ایمیل مارکتینگ در کسب‌و‌کارتان موفق باشید این است که در صفحه فرود خود یک هدیه یا دانلود رایگان از پی‌دی‌اف‌های آموزشی یا سایر موارد قرار دهید و بازدید‌کنندگان خود را تشویق به ثبت‌نام در وب‌سایت‌تان کنید.

زمانی که لیست ایمیل خود را تهیه کردید بهتر است به مشتریان خود محصولات خود را ارائه و در کنار آن به آنها این اطمینان را بدهید که برای محصولات خریداری شده پشتیبانی هم خواهید داشت. با این روش به آنها این اطمینان را می‌دهید که در ازای خریدشان در صورت وجود مشکلی می‌توانند با پشتیبانی و خدمات شما آن را حل کنند.

اهمیت دادن به موضوع ایمیل

شما باید به موضوع ایمیل ارسالی اهمیت دهید. موضوع در ایمیل همان نقشی را بازی می‌کند که تیتر برای یک مقاله روزنامه بازی می‌کند. تیتر روزنامه در خواننده ایجاد کنجکاوی می‌کند تا وی را متقاعد به خواندن مقاله کند. همین موضوع برای ایمیل نیز صادق است. شما می‌توانید این موضوع را در رابطه با ایمیل‌ها امتحان کنید تا ببینید که کدام یک شانس باز شدن بیشتری را دارند.

با ارسال ایمیل با موضوع جذاب باعث می‌شوید نرخ باز شدن ایمیل‌های شما افزایش یابد و در نهایت میزان فروش شما بیشتر شود. با استفاده از یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری، مشتریان بالقوه خود را شناسایی کرده و با تیم فروش خود آنها را پیگیری کنید.

این تماس‌ها به‌عنوان فرصتی برای شما جهت جمع‌آوری ایمیل بیشتر است. چگونگی ارتباط برقرار کردن آنها با محتوایی که برای آنها ارسال کرده‌اید بسیار بهتر از درخواست از آنها برای صرف وقتی جهت آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات شما است.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد