درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23028صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 - 07:40
اسنپ‌چت به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی برای نوجوانان
هفته گذشته، نقطه عطفی مهم در میدان نبرد بین رسانه های اجتماعی اتفاق افتاد. خبر این بود که شبکه تازه کار اسنپ‌چت، در حال حاضر " مهم ترین شبکه اجتماعی در میان نوجوانان ما می باشد"، و با فاصله بسیار کمی از اینستاگرام پیشی گرفته است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفته گذشته، نقطه عطفی مهم در میدان نبرد بین رسانه های اجتماعی اتفاق افتاد. خبر این بود که شبکه تازه کار اسنپ‌چت، در حال حاضر " مهم ترین شبکه اجتماعی در میان نوجوانان ما می باشد"، و با فاصله بسیار کمی از اینستاگرام پیشی گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه شارا، در واقع فاصله بین Snapchat و Instagram بسیار اندک بود، به این معنی که 28 درصد از نوجوانانی که از آن ها نظرسنجی به عمل آمد به اسنپ‌چت رأی دادند، در حالی که 27 درصد اینستاگرام را ترجیح دادند. اما مقام اول در حال حاضر به اسنپ‌چت رسیده است و قوس منحنی نشان می دهد که این مسئله در ماه ها و سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت. بر اساس گزارش Business Insider ، "محبوبیت این برنامه در میان نوجوانان از پاییز 2015 تا بهار 2016، 9 درصد افزایش داشته، که این میزان بیشترین افزایش در بین تمام پلت‌فرم های رسانه ای اجتماعی در این نظرسنجی می باشد".

و به ازای هر برنده ای، باید یک بازنده وجود داشته باشد. جای تعجب نیست، در جنگ های اجتماعی، بازنده در این زمان به نظر می رسد توییتر باشد. در حالی که در رده بندی کلی هنوز رتبه سوم را به لحاظ محبوبیت دارد، اما میزان محبوبیت آن نسبت به سال گذشته شش درصد کاهش داشته، و این مسئله توییتر را به بزرگ ترین بازنده و منبع احتمالی افزایش محبوبیت اسنپ چت، تبدیل می کند. در این نظرسنجی به نظر می رسد محبوبیت فیس بوک در میان نوجوانان دوباره تا حدودی بجای اول برگشته باشد، یعنی از 14 درصد به 17 درصد ...
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد