درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23022صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 18 اردیبهشت 1395 - 09:10
پیامِ رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی به مناسبت روز ملی روابط عمومی در ایران
یکی از جنبه های نام‌گذاری روز ملی روابط عمومی، شناخت اهمیت روابط عمومی می باشد. یکی دیگر از جنبه های این نام‌گذاری، یادآوری مسئولیت های حرفه ای به متخصصان این حوزه است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به عنوان رئیس قدیمی ترین و مهم ترین انجمن روابط عمومی جهانی، با افتخار عنوان می نمایم که جمهوری اسلامی ایران در تقویم خود روزی را به نام "روز ملی روابط عمومی" نام‌گذاری نموده است.


یکی از جنبه های نام‌گذاری روز ملی روابط عمومی، شناخت اهمیت روابط عمومی می باشد. یکی دیگر از جنبه های این نام‌گذاری، یادآوری مسئولیت های حرفه ای به متخصصان این حوزه است.


روابط عمومی نقش مهمی در تمامی جنبه های روابط فردی، بین فردی، اجتماعی و سازمانی ایفا می کند. روابط عمومیِ امروز، به عنوان یک حرفه (شغل) با ارزش و مؤثر، از شهرت برخوردار است. روابط عمومی، از جایگاهی محوری در جوامع مبتنی بر گفتگو، بردباری و ارزش های دموکراتیک، برخوردار می باشد.


این شهرت با یک زیربنای اخلاقی تقویت شده است. روابط عمومی اخلاقی، اساسِ مسئولیت اجتماعی است که شهرت و اعتبار یک سازمان را می سازد.


منشور اخلاقی انجمن بین المللی روابط عمومی که در سال 1961 پایه گذاری شد، استاندارد جهانیِ اخلاقِ روابط عمومی است. این منشور همچنین بر رفتار حرفه ای و اخلاقی توسط اعضای انجمن بین المللی روابط عمومی تاکید دارد.


چیز دیگری که روز ملی روابط عمومی در ایران یادآوری می کند، آن است که این روز فرصت مناسبی برای بازتاب جایگاه اجتماعی و تجاری امروزیِ این حرفه می باشد.


به علاوه، این روز را می توان به عنوان زمانی برای به اشتراک گذاری اصول و استراتژی های عملی روابط عمومی بین متخصصان این حرفه دانست.


انجمن بین المللی روابط عمومی با کمال مسرت از مناسبت روز ملی روابط عمومی به منظور گسترش بازشناسی تمامی کارگزاران و متخصصان روابط عمومی مسئول در ایران استفاده می نماید، و من برای تک تک شما آرزو دارم که در این روز خاص بهترین باشید.
 

Bart de Vries

رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در سال 2016-2017

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد