درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:23   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23015صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 - 17:30
ظرفیت سازی در روابط عمومی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی فردا روابط عمومی اینده نگر . اینده پژوه داناست بگونه ای که می تواند نیاز فرداهای پرامید را فراهم ساخته افق های روشن دور را رقم زند دراین مسیر لحاظ نمودن الزامات روابط عمومی پیشرفته ضروری می شود جهت رسیدن به ان مرحله ظرفیت سازی را می طلبد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی فردا روابط عمومی اینده نگر . اینده پژوه داناست بگونه ای که می تواند نیاز فرداهای پرامید را فراهم ساخته افق های روشن دور را رقم زند دراین مسیر لحاظ نمودن الزامات روابط عمومی پیشرفته ضروری می شود جهت رسیدن به ان مرحله ظرفیت سازی را می طلبد .


ظرفیت سازی یعنی بالا بردن کارایی سازمان ها – مجموعه های انسانی – احاد مردم در جوامع .


ظرفیت سازی یعنی توانایی افراد برای انجام خوب وجانانه وظایف . حل مشکلات ودستیابی به اهداف عالی . و این ظرفیت سازی می بایست مداوم – پایدار و مستمر باشد و نمی تواند یک جریان موقت وکوتاه مدت باشد .


ظرفیت سازی باید متکی به منابع داخلی ودرونی باشد وتقویت قابلیت ها وبهره گیری از امکانات اصل اساسی است برای ظرفیت سازی درروابط عمومی توجه به فناوری – توانایی ها- قابلیت هاومهارت های افراد جامعه ضروری است چرا که ظرفیت سازی یک موضوع محلی وملی به شمار می رود . برای مواحهه با چالش های جهانی سازی ایجاد ظرفیت درعرصه های مختلف روابط عمومی بهره گیری از اصل نواوری وخلاقیت به عنوان یک ابزار استراتژیک جهت ظرفیت سازی است .


ودر موضوع روابط عمومی یکی از روش های ظرفیت سازی سرمایه انسانی است وبرای تحقق ان ایجاد توانمندی های نیروی انسانی که همانا توانمند سازی نیرو ها امری اجتناب ناپذیر می باشد. جهت تحقق ان موارد زیر حایز اهمیت هستند :


1- مدل ها . نظریه ها . وتئوری های بومی ایرانی مد نظر باشد
2- روابط عمومی باید خدمت محور باشد.
3- باید ها ونباید های روابط عمومی لحاظ شود .
4- کلیه داشته های خودی دراین عرصه هحصاء شود.
5- از همه توانمندی ها وتوانایی های بالقوه وبالفعل ایرانی بهره گیریم تابتوانیم از همه ظرفیت های موجود در روابط عمومی ها استفاده نماییم.
منبع : صبری – حمید – نیاز های روابط عمومی فردا – بهمن 1394 شمسی


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد