درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 13:16   

پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه

  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شورای روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان تشکیل شد
  انتشار کتاب "مقررات روابط عمومی" بزودی
  پرسش و پاسخ درباره اطلاع رسانی در زمان بحران
  برنامه خاص فیس‌بوک برای مقابله با تبلیغات تروریستی
  چطور تصاویر اینستاگرام خود را آرشیو کنیم؟
  روس ها رسانه های آمریکایی را کنترل می کنند
  آمریکا در پی رشوه به تلگرام
  چهار اصل ساده برای مقابله با متوسط‌گرایی ناشی از مدیریت ناکارﺁمد
  چگونه بین کارکنان اعتماد به نفس ایجاد کنید
  جنگ سایبری بین هکرهای یونانی و ترکیه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23005صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 - 16:10
گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مازندران
معاون استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به این که باید اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف به درستی منعکس شود، گفت: امروز همدلی در حوزه رسانه در راستای تحقق برنامه های کشور و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری یک ضرورت است.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به این که باید اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف به درستی منعکس شود، گفت: امروز همدلی در حوزه رسانه در راستای تحقق برنامه های کشور و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری یک ضرورت است.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی استانداری مازندران، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران که با حضور مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد، با اشاره به این که امروز در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات به سر می بریم و دنیا به دهکده جهانی بدل شده و مرزهای فیزیکی در عالم ارتباطات، وجود ندارد، بیان داشت: روابط عمومی ها امروز به عنوان زبان و سیمای دستگاه های اجرایی و مدیران عمل می کنند و ضرورت دارد به موازات تحول در عرصه ارتباطات، در شکل کار و ارایه سرویس به مخاطبان تحول اساسی ایجاد کرد.

وی با اشاره به این که اطلاع رسانی مهم ترین رسالت روابط عمومی است، افزود: روابط عمومی ها باید نیاز و ذائقه مخاطبین را تشخیص دهند و متناسب با آن مسایل سازمان را منعکس نمایند.

یونسی با تاکید بر این که روابط عمومی ها باید حقایق را به گونه ای که هست برای مردم تبیین کنند، بیان داشت: بها دادن به روابط عمومی و کار این مجموعه تلاشگر، ارزش گذاری به خدمات و مساعی صادقانه ای است که در دستگاه های اجرایی در حال انجام است.

معاون استاندار، با بیان این که دولت به دنبال تقویت روح امید و شکوفایی اقتصادی است، یاد آور شد: روابط عمومی ها و رسانه ها ضمن بیان حقایق، صداقت، شفافیت، راستگویی و مصالح مردم و جامعه را رعایت کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به این که باید اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف به درستی منعکس شود، گفت: امروز همدلی در حوزه رسانه در راستای تحقق برنامه های کشور و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید نقام معظم رهبری یک ضرورت است.

وی با بیان این که دولت تدبیر و امید در شرایط سخت تحریم، گسترش سایه شوم جنگ و تهدید، کاهش روزافزون ارزش واحد پول ملی در برابر ارز، افزایش تورم و ...اداره کشور را به عهده گرفت، یاد آور شد: برجام، پیروزی ارزشمندی برای ملت ایران بود، اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید وحقوق حقه ملت در برخورداری از فن آوری صلح آمیز هسته ای به رسمیت شناخته شد.

یونسی به برگزاری انتخاباتی در شان ملت، انتخاباتی امن، سالم، شفاف، قانونمند و با حضور و مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و ابراز داشت: اکنون فرصت آن است تا منتخبین مردم به مطالبات جامعه پاسخی شایسته و درخور بدهند.

 

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در جلسه شورای اداری مازندران؛
اطلاعات و ارتباطات، پایه های اصلی توسعه و تحول هستند / دستگاه های اجرایی به جای رسانه داری، رسانه مدار باشند
4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
محمد خدادی، در این جلسه با اشاره به این که برای ارتباط باید اطلاعات تولید کرد، افزود: یکی از مشکلات دستگاه ها و نهادهای اجرایی این است که به روابط عمومی به عنوان یک دستگاه تبلیغاتی نگریسته می شود.

محمد خدادی، مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در جلسه شورای اداری مازندران با اشاره به این که نام مازندران با لشکر 25 کربلا گره خورده است و نمی توان حماسه آفرینی های رزمندگان مازنی در دوران دفاع مقدس از یاد برد، گفت: باید ظرفیت های مازندران به درستی شناسایی، شناسانده و بالفعل شود.

خدادی با اشاره به این که امروز دنیا با تحولی ناشناخته، پیچیده و گسترده در حوزه ارتباطات روبروست، یاد آور شد: امروزه بشر به اندازه هوا به اطلاعات نیازمند است و این ضرورت ریشه در نیاز انسان به ارتباط دارد.

وی با بیان این که برای ارتباط باید اطلاعات تولید کرد، افزود: یکی از مشکلات دستگاه ها و نهادهای اجرایی این است که به روابط عمومی به عنوان یک دستگاه تبلیغاتی نگریسته می شود.

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، با اشاره به این که دنیای تبلیغات به پایان رسیده است و دنیای جدید، دنیای ارتباطات است، بیان داشت: تبادل و تقسیم اطلاعات و مشارکت در تولید آن موجب پیدا شدن ظرفیت های پنهان می شود، لذا نمی توان بدون شناخت ظرفیت ها به توسعه دست یافت.

خدادی مهندسی مخاطب را امری مهم دانست و با بیان این که برگ برنده رسانه، بازشناسی و مهندسی مخاطب و تولید محتوا و پیام بر اساس شناخت است، اظهار داشت: روابط عمومی امروز یک رسانه است و مدیران و دستگاه های اجرایی باید به جای رسانه داری، رسانه مدار باشند.

وی، خاطر نشان ساخت: اگر بازخورد پیام را دریافت و نیاز سنجی درستی از افکار عمومی نکنیم، پل ارتباطی بین ما و مردم تخریب می شود.

خدادی با بیان این که تحول در عرصه ارتباطات باید در روابط عمومی ها تحول اساسی ایجاد شود، تصریح کرد: روابط عمومی باید به مثابه رسانه پویا و فعال عمل نماید.

وی، افزود: اقدامات برجسته دولت باید به خوبی منعکس شود.

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، با اشاره به این که روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و در حوزه اطلاع رسانی باید آسیب رسانی دقیق صورت گیرد، خاطر نشان ساخت: از ظرفیت روابط عمومی برای تولید اطلاعات باید استفاده شود.

مدیر عامل ایرنا، با اشاره به این که 90 درصد اقتصاد دنیا را بنگاه های کوچک اقتصادی نمایندگی می کنند و بنگاه های کوچک اقتصادی 70 درصد صادرات ژاپن را در دست دارند، گفت: در حالی که 90 درصد اقتصاد ایران در اختیار بنگاه های کوچک اقتصادی است، تنها 10 درصد صادرات کشور را این بنگاه ها پشتیبانی می کنند.

وی، تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت روابط عمومی، واقعیات جامعه را شناسایی نمود.

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، با اشاره به این که اقدامات در حال انجام در مازندران به درستی اطلاع رسانی نمی شود و این جفا بر مدیران و مدیر ارشد استان است، اظهار داشت: اطلاعات و ارتباطات، پایه های اصلی تولید و تحول هستند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  وقتی کسی می‌گوید، "روابط‏ عمومی"، اوّلین مطلبى که به ذهن شما می‌رسد چیست؟


  نگاهی به نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ملی


  آگاهان اجتماعی افغانستان: اینجا فیس‌بوک است نه میدان جنگ


  واکنش شبکه "الجزیره" به درخواست کشورهای عربی


  شماره جدید ماهنامه مدیریت رسانه منتشر شد


  چالش های روابط عمومی و ضرورت تغییر دیدگاه مدیران


  راه‌اندازی اینترنت 5G پرسرعت تا سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی