درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22966صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 - 16:27
اصلی‌ترین سیاست روابط‌عمومی «بسیجی‌محوری به‌جای مسئول‌محوری» است
اسماعیل احمدی گفت: اصلی ترین سیاست روابط عمومی بسیج؛ بسیجی محور ی به جای مسئول محوری بوده و باید از طریق بسیجیان نخبه، بسیج را به افکار عمومی معرفی نماییم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اسماعیل احمدی گفت: اصلی ترین سیاست روابط عمومی بسیج؛ بسیجی محور ی به جای مسئول محوری بوده و باید از طریق بسیجیان نخبه، بسیج را به افکار عمومی معرفی نماییم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل احمدی- معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین - در جمع فرماندهان بسیج و سپاه شهرستان های سراسر کشور با موضوع جایگاه و نقش روابط عمومی گفت: هدف درونی ما ارتقاء منزلت نهاد روابط عمومی در مجموعه ی بسیج و سپاه می باشد.

احمدی، هدف بیرونی را تبلیغ و ترویج تفکر و تشکل بسیج دانسته و خاطرنشان کرد: اصلی ترین وظیفه و ماموریت روابط عمومی؛ اطلاع رسانی و انتشار اخبار برنامه ها و فعالیت های بسیج و بسیجیان در تمامی رده های ستادی و صفی از سازمان بسیج تا پایگاه ها می باشد.

وی به سیاست های اساسی معاونت روابط عمومی بسیج اینگونه اشاره کرد: اجرای کلیه ی اقدامات رسانه ای مبتنی بر آموزه های علمی؛ توجه به ارتقاء مدیران و فعالان روابط عمومی با محور دوره های آموزشی علمی و عملی ونیز بسیجی محوری به جای مسئول محوری اصلی ترین سیاست های ما می باشد.

مشاور سردار نقدی پیرامون وظایف روابط عمومی بسیج تاکید کرد: اطلاع رسانی، اصلی ترین وظیفه روابط عمومیاست که بایستی با رویکرد های جدید رسانه ای بر محور نوآوری و ابتکار صورت گیرد که تدوین پیوست و طرح رسانه ای جریان ساز برای هر برنامه مورد تاکید می باشد.

وی با اشاره به پرهیز از اجرای برنامه ها ی کلیشه ای تصریح کرد: بایستی با تشکیل بانک جامع نخبگان بسیجی فعال در عرصه های فرهنگی- علمی – هنری – اقتصادی- ورزشی و.... بتوانیم بسیج را با چهره های بسیجیان به عنوان میوه ها و محصولات ناب شجره طیبه ی بسیج به جامعه و افکار عمومی بشناسانیم.

معاون روابط عمومی بسیج، خبرگزاری بسیج و باشگاه خبرنگاران را دو زیر ساخت اصلی روابط عمومی در امر اطلاع رسانی دانسته و افزود: فرماندهان و بسیجیان بایستی ضمن بازدید مستمر از خبرگزاری بسیج؛ تمام تلاش خود را برای ثبت نام – آموزش و فعالیت کلیه بسیجیان علاقمند به حوزه ی خبر و رسانه را در باشگاه خبرنگاران بسیج مصروف دارند تا امر اطلاع رسانی تسهیل و تسریع یابد.

گفتنی است سال گذشته 7200 نفر از اعضای باشگاه خبرنگاران بسیج طی دوره ی حضوری با مقدمات اصول خبرنویسی و خبرنگاری آشنا شده و علاقمندان به ثبت نام در این باشگاه بایستی به سایت خبرگزاری بسیج( www.basijnews.ir)مراجعه نمایند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد