درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:59   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22931صفحه نخست » دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 - 22:05
سرانجام استفاده ای مفید از شبکه های اجتماعی: پیش بینی و پیشگیری از آسم با توئیتر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به تازگی دانشمندان دریافته اند که استفاده از شبکه اجتماعی توئیتر برای ارائه اطلاعات و آگاه سازی جهت پیشگیری از آسم می تواند بسیار مفید باشد و موجب ایجاد امکان پیش بینی و حتی پیشگیری از آسم خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به تازگی دانشمندان دریافته اند که استفاده از شبکه اجتماعی توئیتر برای ارائه اطلاعات و آگاه سازی جهت پیشگیری از آسم می تواند بسیار مفید باشد و موجب ایجاد امکان پیش بینی و حتی پیشگیری از آسم خواهد شد.

بیماری آسم یکی از مهم ترین بیماری های امروزی جهان است و به همین دلیل نیز پزشکان دائما به بررسی شرایط این بیماری دست می زنند. در این میان نشست هایی منظم برای بررسی وضعیت این بیماری برگزار می شود که یکی از مهم ترین موارد آنها به بررسی وضعیت آسم در سال جاری میلادی اختصاص دارد.

در این نشست، دانشمندان به راهکارهای متفاوتی برای مبارزه با این بیماری اشاره کردند ولی یکی از جذاب ترین موارد مورد بررسی برای مبارزه و پیشگیری از آسم، ایجاد آگاهی در شبکه اجتماعی توئیتر بوده است. دانشمندان موفق شده اند تا دریابند که بین توئیت هایی که حاوی اطلاعات مربوط به آسم هستند و میزان آگاهی عمومی نسبت به پیشگیری از این بیماری ارتباطی مستقیم وجود دارد.


بر اساس این تحقیقات مشخص شده است که هرگاه در یک بازه زمانی یک هفته ای، تعداد توئیت های مربوط به آسم در این شبکه اجتماعی بالا می رود، میزان مراجعه به پزشکان جهت بررسی و معاینه مربوط به آسم نیز به صورت چشمگیری افزایش می یابد.


سرپرست این تیم تحقیقاتی که یولانده امفوندوم پنگتنزه (Yolande Mfondoum Pengetnze) نام دارد در این باره گفت: «هرگاه که آمار توئیت های مربوط به آسم رد طول یک هفته به میزان 20 درصد افزایش می یابد، آمار مراجعه به بیمارستان جهت بررسی علائم آسم نیز به میزان 12 درصد در هفته بعدی افزایش خواهد یافت.» به این ترتیب می توان به اثر بسیار بالای شبکه های اجتماعی در دنیای امروزی پی برد و دریافت که با استفاده درست از این شبکه های اجتماعی می توان کاربران آنها را در مسیری صحیح قرار داد.
منبع: sciencedaily
ترجمه: آناهیتا عیوض خانی
سیناپرس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد