درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 21:40   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه های برتر دنیا در سال 2021
  توسط شورای هماهنگی روابط عمومی کرمان؛ جشنواره "چراغ روشن رابطه" برگزار می شود
  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
  با سواد رسانه ای رویکرد جدیدی جایگزین فیلترینگ می شود
  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی
  قش نوآوری در برنامه‌های وفاداری/ نمونه‌هایی از برنامه‌های مبتکرانه در حوزه وفاداری مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22931صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 - 22:05
سرانجام استفاده ای مفید از شبکه های اجتماعی: پیش بینی و پیشگیری از آسم با توئیتر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به تازگی دانشمندان دریافته اند که استفاده از شبکه اجتماعی توئیتر برای ارائه اطلاعات و آگاه سازی جهت پیشگیری از آسم می تواند بسیار مفید باشد و موجب ایجاد امکان پیش بینی و حتی پیشگیری از آسم خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به تازگی دانشمندان دریافته اند که استفاده از شبکه اجتماعی توئیتر برای ارائه اطلاعات و آگاه سازی جهت پیشگیری از آسم می تواند بسیار مفید باشد و موجب ایجاد امکان پیش بینی و حتی پیشگیری از آسم خواهد شد.

بیماری آسم یکی از مهم ترین بیماری های امروزی جهان است و به همین دلیل نیز پزشکان دائما به بررسی شرایط این بیماری دست می زنند. در این میان نشست هایی منظم برای بررسی وضعیت این بیماری برگزار می شود که یکی از مهم ترین موارد آنها به بررسی وضعیت آسم در سال جاری میلادی اختصاص دارد.

در این نشست، دانشمندان به راهکارهای متفاوتی برای مبارزه با این بیماری اشاره کردند ولی یکی از جذاب ترین موارد مورد بررسی برای مبارزه و پیشگیری از آسم، ایجاد آگاهی در شبکه اجتماعی توئیتر بوده است. دانشمندان موفق شده اند تا دریابند که بین توئیت هایی که حاوی اطلاعات مربوط به آسم هستند و میزان آگاهی عمومی نسبت به پیشگیری از این بیماری ارتباطی مستقیم وجود دارد.


بر اساس این تحقیقات مشخص شده است که هرگاه در یک بازه زمانی یک هفته ای، تعداد توئیت های مربوط به آسم در این شبکه اجتماعی بالا می رود، میزان مراجعه به پزشکان جهت بررسی و معاینه مربوط به آسم نیز به صورت چشمگیری افزایش می یابد.


سرپرست این تیم تحقیقاتی که یولانده امفوندوم پنگتنزه (Yolande Mfondoum Pengetnze) نام دارد در این باره گفت: «هرگاه که آمار توئیت های مربوط به آسم رد طول یک هفته به میزان 20 درصد افزایش می یابد، آمار مراجعه به بیمارستان جهت بررسی علائم آسم نیز به میزان 12 درصد در هفته بعدی افزایش خواهد یافت.» به این ترتیب می توان به اثر بسیار بالای شبکه های اجتماعی در دنیای امروزی پی برد و دریافت که با استفاده درست از این شبکه های اجتماعی می توان کاربران آنها را در مسیری صحیح قرار داد.
منبع: sciencedaily
ترجمه: آناهیتا عیوض خانی
سیناپرس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!


  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


  رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود


  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود


  مدیرکل روابط‌عمومی استانداری سمنان: عقب‌ماندگی‌های حوزه روابط عمومی در سمنان جبران شود


  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی


  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400