درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22927صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 - 13:09
تنزل روابط عمومی‌ها نتیجه انتصاب افراد غیرکارشناس در این سمت است
صادق رضاپسند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی به مفهوم امروزی و مدرن ۱۱۶ سال پیش نمود پیدا کرد و از آن زمان به بعد تعاریف متعددی برای آن ذکر شده است. سخنگوی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: روابط عمومی تلاش و کوششی مدیریت شده برای ...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، صادق رضاپسند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی به مفهوم امروزی و مدرن ۱۱۶ سال پیش نمود پیدا کرد و از آن زمان به بعد تعاریف متعددی برای آن ذکر شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: روابط عمومی تلاش و کوششی  مدیریت شده برای نفوذ بر افکار عمومی از طریق رفتار و عملکرد مسئولانه براساس ارتباطات دو جانبه و رضایت‌بخش است، همچنین روابط عمومی را باید نوعی مدیریت جامع درون سازمانی‌ برای ایجاد و حفظ ارتباط متقابل و پذیرش همکاری دوسویه بین سازمان‌ها و ارباب رجوع دانست.

وی ادامه داد: مدیریت واحد روابط عمومی به عنوان پیشانی و تابلوی یک سازمان می‌تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی و یک رسانه متمرکز در چارچوب اختیارات و مسئولیت‌های سازمان را ایفا کند و یک میز خدمت به ارباب رجوع و در نهایت بازوی توانمند دستگاه برای بیان اقدامات صورت گرفته در یک سازمان باشد.

رضاپسند اضافه کرد: روابط عمومی را باید شامل کارکرد ارتباط مدیریتی دانست که از طریق آن سازمان‌ها با محیط خود همراه و همسو می‌شوند و آن را اصلاح کرده یا تغییر می‌دهند یا آن را حفظ می‌کنند تا به اهداف اداری مدنظر دست یابند.

رضاپسند تصریح کرد: اطلاع‌رسانی را باید گرانیگاه و اصلی‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها دانست به نحوی که روابط عمومی مشتمل بر ارائه اطلاعات به مردم و انجام تلاش‌های ترغیبی به منظور تغییر رفتار آنها و کوشش برای نزدیک کردن نگرش‌ها و اقدامات یک سازمان با مخاطبان خود می‌شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: روابط عمومی همواره وظیفه دارد خط مشی، سیاست و اهداف یک سازمان را در چارچوب امر خطیر اطلاع‌رسانی به مخاطبین عرضه داشته و قصور در این وادی می‌تواند یک سازمان را به ورطه انزوا بکشاند و پرداختن به آن می‌تواند یک دستگاه را در صدر توجهات عمومی قرار دهد.

وی ادامه داد: تعریفی که از روابط عمومی ارائه می‌شود در برخی دستگاه‌ها متناسب با سیاست‌های آن سازمان متغیر است و توانمندی مدیر روابط عمومی میزان توجه و جایگاه آن را مشخص می‌کند.

رضاپسند بیان کرد: روابط عمومی در کشور هنوز به آن آرمان خود نرسیده و تنزل این سمت در سازمان‌ها و ادارات نتیجه انتصاب افراد غیرکارشناس در این سمت است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی یک سازمان می‌تواند در زیر پله یک سازمان باشد یا نزدیک‌ترین اتاق به دفتر مدیرکل را از آن خود کند و این امر بستگی به میزان توجه سازمان به روابط عمومی و همچنین به میزان شایستگی مدیر روابط عمومی یک سازمان دارد، بنابراین اگر روابط عمومی را در یک بستر بزرگ‌تر در نظر بگیریم یک تلاش حرفه‌ای و عنصر مدیریتی است که اساساً می‌خواهد رابطه و حتی اعتماد بین ارباب رجوع و سازمان ایجاد کند.

رضاپسند تصریح کرد: مدیر روابط عمومی باید در قلب سازمان باشد و از آن به عنوان ابزاری برای کمک به تعیین و متبلور ساختن خدمات سازمان استفاده کرد، همچنین می‌توان به سازمان برای رسیدن به اهدافش کمک کند.

وی ادامه داد: روابط عمومی با فعالیت‌ها و تولیدات و خدماتش خود را معرفی می‌کند و به اصطلاح روابط عمومی یعنی آنچه را که شما انجام داده‌اید، آنچه که شما می‌‌بینید و آنچه که دیگران در مورد شما می‌گویند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: بنابراین بهترین تعریف در مورد روابط عمومی این است که فعالیت‌های او در چشم مخاطب بیاید. مدیر موفق یک روابط عمومی همسو با پیشرفت علوم و فنون و ظهور اینترنت و بروز رسانه‌های تعاملی در دهکده جهانی و توسعه فضای مجازی و ارتباطی، با بروز کردن خود هر روز بر افکار عمومی تأثیرات پی‌درپی و بی‌امان می‌گذارند و اهمیت و ضرورت امواج و اطلاعات هر روز بیشتر احساس می‌شود.

وی ادامه داد: در عصر گردش اطلاعات روابط عمومی باید از شکل سنتی خارج شده و ضرورت‌های زمانه‌ای است که در آن زندگی می‌کند را درک کند، همچنین روابط عمومی در این عهد موظف به همگونی و همسانی با فرآیند اطلاع‌رسانی است.

رضاپسند بیان کرد: اطلاعات در روابط عمومی برای برقراری ارتباط است و هرگاه اطلاعات ناقص باشد، ارتباطات ناقص است، بدین سان سرعت در امر اطلاع‌رسانی اساسی‌ترین عاملی است که مدیر روابط عمومی الکترونیک را بر مدیر روابط عمومی سنتی تحمیل می‌کند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: در ایران روابط عمومی‌ها در حال گذار به روابط عمومی الکترونیک هستند که به دلیل اتصال به بدنه دولت و نهادهای دولتی، نقش اساسی را در فرآیند دولت الکترونیک ایفا می‌کنند.

وی افزود: روابط عمومی همانند یک اتاق شیشه‌ای است و اگر بخواهیم جواب و تعریفی مناسب از روابط عمومی داشته باشیم، باید بپرسیم که روابط عمومی در کجا و در کدام سازمان قرار دارد و همین نکته باعث می‌شود که روابط عمومی را نه یک تکنیک بلکه، فلسفه بدانیم.

رضاپسند تصریح کرد: روابط عمومی‌ها تصویرها را در کنار تصورها می‌گذارند تا بهترین‌ها را به مراجعین آن سازمان ارائه کنند و هم اوست که در سخت‌ترین شرایط و در بزنگاه‌های مختلف فرصتی را برای ارائه سازمان مربوطه فراهم کند و عموماً این اقدامات از سوی مدیران دستگاه‌ها نادیده گرفته می‌شود.

 

منبع: فارس

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد