درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:29   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22902صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 - 21:56
چرا سند راهبردی روابط عمومی ها تدوین نمی شود؟!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اصفهان با داشتن پتانسیل های دو قطب صنعتی و گردشگری و همچنین یکی از استانهای بزرگ و تأثیر گذار درعرصه سیاسی است و به همین لحاظ بیش از سایر استانها به توسعه روابط عمومی نیاز دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اصفهان با داشتن پتانسیل های دو قطب صنعتی و گردشگری و همچنین یکی از استانهای بزرگ و تأثیر گذار درعرصه سیاسی است و به همین لحاظ بیش از سایر استانها به توسعه روابط عمومی نیاز دارد.


یکی از مشکلات کنونی روابط عمومی ها انتخاب افراد متخصص برای پر کردن این جایگاه است که بایستی چشم و گوش سازمان و تسهیل کننده ارتباطات با مخاطبین و رسانه ها باشد که مهمترین راهکار جهت برون رفت از وضعیت فعلی ساماندهی ساختاری حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی ها است و چشم انداز بسیار مناسبی را جهت اجرای دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای فعال سازی روابط عمومی ها فراهم می سازد.


در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» نامگذاری شده است وظیفه سنگین روابط عمومی ها با کمک مدیران بسیار حائز اهمیت است که با کار مدیریتی در اجرای شعار سال قدم های ارزنده ای بردارند .


روابط عمومی ها به عنوان نقطه اتصال بین مردم و کارکنان و مدیریت بایستی با شناخت نقاط قوت و ضعف و شکل دهی به الگوی مناسب و مؤثر در این زمینه پیش قدم باشند .


در هزاره سوم و به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی که جهان با سرعت شگرف در حال تبدیل شدن به جامعه اطلاعاتی است طبیعی است برای ورود به جامعه اطلاعاتی در بعد اجتماعی باید مؤلفه هایی چون دسترسی به اطلاعات ، نوآوری و توسعه انسانی به عنوان فرهنگ زندگی و جامعه یکپارچه در نظر گرفته شود .


در این رابطه گفتگویی داشتیم با آقای بهمن توکلی فرد کارشناس و پیشکسوت عرصه روابط عمومی و رسانه در استان اصفهان که بیش از 30 سال سابقه روابط عمومی و روزنامه نگاری دارد و در سطح ملی دارای رتبه است . نقطه نظرهای وی را در این خصوص در پی می خوانیم .

 

روابط عمومی به عنوان یک علم ، دارای اصول منطقی ، نظریه ، الگوی معرفت شناسی بوده و از قدرت پیش بینی نتائج و قابلیت تکرارپذیری و ظرفیت بالائی برای سازماندهی روابط اجتماعی و بهبود عملکرد سازمان های اجتماعی برخوردار است . این توانمندی زمانی قابلیت بروز بیشتری می یابد که نظام حاکم بر جامعه از یک سیستم باز تبعیت کنند ، در این صورت توان و قدرت عمل روابط عمومی به حداکثر می رسد و مدیریت نمادین رفتاری به تعالی بخشیدن به روابط اجتماعی ارتقاء می یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد