درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:48   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22899صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 - 14:40
نایب رییس شورای شهر پایتخت:
نقش اثربخش روابط عمومی ها در موفقیت مدیریت شهری
نایب رییس شورای اسلامی شهر پایتخت با حضور در جمع مدیران ارتباطی مجموعه شهرداری تهران بر اهمیت و جایگاه ارتباط با شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مرتضی طلایی در این نشست با اعلام اینکه روابط عمومی در مجموعه مدیریت شهری تهران از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است؛ چرا که با جمعیت ده میلیون نفری شهر تهران سروکار دارد و به تعداد شهروندان این کلانشهر باید امکان ایجاد ارتباط را  فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از 31عضو شورای  شهر که شهروندان تهرانی را نمایندگی می کنند، می توانند در تحکیم و تقویت ارتباطات و مناسبات مدیریت شهری و مردم شهر موثر باشند، اظهارکرد: به همین دلیل ارتباط و تعامل با اعضای شورا باید بیش از پیش تقویت شده و اعضای شورا از همه اتفاقات و رویدادهایی که در تهران رخ می دهد مطلع باشند.
طلایی با بیان اینکه در موضوع ارتباطات باید این نکته مورد توجه قرار بگیرد که ابزارهای اطلاع رسانی تا چه اندازه مورد استفاده قرار می گیرد و سهم این ابزارها درآگاه سازی و اطلاع رسانی به شهروندان به چه مقدار است، تصریح کرد: باید از همه ابزارهای اطلاع رسانی به منظور انتقال مباحث و مفاهیم مورد نظر استفاده شود .  
وی با اشاره به اینکه ارتباطات مجازی در جهان امروز از نقش بی بدیلی برخوردار است، اظهارکرد: به همین دلیل لازم است موضوع شبکه های اجتماعی که تاثیرگذاری بالایی در آگاهی افکار عمومی و جریان سازی در اجتماع برعهده دارد مورد توجه ویژه قرار گیرد .
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موضوع دیگری که در مبحث ارتباطات از اهمیت زیادی برخوردار است، افکارسنجی و شناخت افکار عمومی است، گفت: در این ارتباط نحوه برخورد افکار عمومی و چگونگی پاسخگویی و اغنای مخاطبان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
طلایی با اشاره اینکه قانع کردن شهروندان نقش مهمی در موفقیت پروژه های شهری دارد، اظهارکرد: این قضیه علاوه بر اینکه در توفیق پروژه ها موثر است ، اقدامی اخلاقی است که باید به عنوان حق شهروندان مورد توجه ویژه قرار گیرد .
وی با اشاره به اینکه دو کلیدواژه مهربانی و مدارا پیش نیاز ارتباط اصولی و منطقی مسوولان شهری با شهروندان محسوب می شود، عنوان کرد: مدیران شهر و اساسا تمامی مسوولان باید قائل به این نکته باشند که ضمن برخورد مهربانانه با مخاطبان خود ، در ارتباط با افرادی که با آنها سروکار دارند مدارا نموده و با سعه صدر برخوردکنند .
این عضو شورا گفت: عذرخواهی کردن از اشتباهات یا اشکالات احتمالی کاری است که برخی مدیران احساس می کنند که اگر به آن مبادرت کنند از شان مدیریتی آنها کاسته می شود.
طلایی با اشاره به اینکه اجرای هر پروژه ای از جمله پروژه های عمرانی باید پیوست های اجتماعی، فرهنگی و اطلاع رسانی را داشته باشد، تصریح کرد: بدون تردید هر پروژه ای بدون پیوست های فرهنگی و اجتماعی به اجرا درآید با شکست مواجه شده یا در اجرا با اشکال مواجه می شود.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تاکید بر اینکه روابط عمومی در مجموعه مدیریت شهری از اهمیت و نقش اثربخش و ماندگاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: مدیران به منظور موفقیت در اقدامات خود باید موضوع ارتباطات و حوزه روابط عمومی که کار آنها بسیار حساس، سخت و طاقت فرساست را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.
به گزارش شهرنوشت در این مراسم که با حضور رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، شهرام گیل آبادی برگزار شد، پیش از سخنان طلایی، آرش ظفری معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با ارایه گزارشی از روند فعالیت مدیریت شهری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی خواستار توجه ویژه اعضای محترم شورای اسلامی تهران به واحدهای روابط عمومی شد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد