درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22898صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 - 11:05
توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، همکاری با موسسات خیریه
بسیاری از شرکت‌ها و موسسات به منظور جلب توجه و اعتماد مردم در امور خیریه با موسسات خیریه همکاری می‌کنند.
  

توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، همکاری با موسسات خیریه

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بسیاری از شرکت‌ها و موسسات به منظور جلب توجه و اعتماد مردم در امور خیریه با موسسات خیریه همکاری می‌کنند. در عین حال تنها تعداد کمی از این موسسات و شرکت‌ها به طور طولانی مدت اسپانسرینگ یک موسسه خیریه را بر عهده می‌گیرند و اغلب آنها به طور نامنظم از بعضی موسسات خیریه و همچنین مراسم آنها حمایت می‌کنند.

همکاری بلند‌مدت با یک موسسه خیریه علاوه بر تاثیری که در زمینه روابط عمومی روی ارتباط شما با مشتریان‌تان می‌گذارد، از لحاظ تجاری و تبلیغاتی نیز ارزش زیادی دارد.

 

ایده

حمایت از موسسه‌ای را بر عهده بگیرید که به نحوی با کسب وکار شما ارتباط داشته باشد، بدون شک این کار ساده نخواهد بود اما آن چنان دور از دسترس هم نیست. همچنین علاوه بر اموری مانند حمایت و همکاری با موسسه خیریه در زمینه میزبانی، جذب سرمایه، برنامه‌ریزی زمانی، استخدام مجری و فراهم کردن کالا و خدمات مورد نیاز؛ شما باید قادر به خلق و مدیریت تبلیغات مشترک با موسسه خیریه مورد نظر خود نیز باشید.

این امر از آن جهت اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد که معمولا موسسات خیریه لیست کامل جزییات مراسم و همچنین اطلاعات تکمیلی را به‌دلیل محافظت از اطلاعات خود در اختیار شما نخواهند گذاشت. در عین حال این موسسات معمولا اجازه تبلیغات به‌صورت مشترک برای مراسم و کمپین خود را به شما می‌دهند، خصوصا اگر برای این امر به آنها پولی نیز پرداخت کنید.

همچنین همکاری بلند‌مدت با موسسه یا موسسات خیریه در مقایسه با همکاری کوتاه‌مدت و مقطعی، علاوه بر نتایج مثبتی که در زمینه تجاری و روابط عمومی برای شما در پی خواهد داشت، بیانگر ثبات و وفاداری شما به امور (در اینجا همکاری با موسسه خیریه) نیز خواهد بود.

در زمینه تبلیغات نیز استفاده بهینه از ارتباط بلند‌مدت با موسسات خیریه و همچنین شرکت در مراسم این موسسات، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به طور بسیار وسیع و همچنین واقعی‌تر به تبلیغ تاثیرگذار روی مردم و البته مشتریان خود بپردازید.

 

آنچه در عمل باید انجام دهیم

-در انتخاب نوع کار خیریه برای حمایت عجله نکنید. موسسه خیریه‌ای را انتخاب کنید که نوع کارش با کسب‌و‌کار شما ارتباط داشته باشد.

- به یاد داشته باشید کاری که قصد انجامش را دارید نوعی همکاری و شراکت است. در قبال امکانات و منافعی که از همکاری با موسسه خیریه مورد نظر دریافت می‌کنید، بدون شک باید منافع و امکاناتی را نیز در اختیار آنها بگذارید.

- از اطلاعاتی که موسسه در اختیار شما می‌گذارد سوء‌استفاده نکنید. همچنین در تبلیغ کردن مراسم و همکاری خود با موسسه مورد نظر نیز زیاده روی نکنید.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد