درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22861صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 10 اردیبهشت 1395 - 22:31
مقدمه ای بر دایرة المعارف روابط عمومی ایران
دکتر حمید صبری مولف - افق چشم انداز 1404 شمسی فرصتی است تا روابط عمومی ها در آرمانی ترین شکل خود امکان به رخ کشیدن داشته های بومی ایرانی خود را بیابد و با ارائه بهترین کیفی علمی از حرفه روابط عمومی ایران به جهانیان در قالب های مختلف از جمله دانشنامه و یا دایرةالمعارف امکانات ،دارایی های خود را به منضه ظهور و بروز و عرضه بگذارد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- افق چشم انداز 1404 شمسی فرصتی است تا روابط عمومی ها در آرمانی ترین شکل خود امکان به رخ کشیدن داشته های بومی ایرانی خود را بیابد و با ارائه بهترین کیفی علمی از حرفه روابط عمومی ایران به جهانیان در قالب های مختلف از جمله دانشنامه و یا دایرةالمعارف امکانات ،دارایی های خود را به منضه ظهور و بروز و عرضه بگذارد. از آنجا که روابط عمومی یک رسالت الهی است بر ماست که از همه فرصتها و داشته های بالقوه برای بالندگی روابط عمومی ایران اسلامی در جهان امروز بهره گیریم .

 

در دهه هشتاد رهبری انقلاب اسلامی نهضت تولید اندیشه و علم و جنبش نرم افزاری را که پایه و اساسش بومی سازی بود مطرح فرمودند گویی از دغدغه های معظم له بود.لذا با فکر بومی سازی علم روابط عمومی ایده تدوین و نگارش دانشنامه ای که بتواند این ضرورت را محقق سازد در ذهنم نقش بست و از آنجا که گام نخست برای بومی سازی هر علمی ضرورت تجمیع داشته ها و اندوخته های آن علم است ضرورت تدوین دایرة المعارف روابط عمومی ایران را احساس و از همان زمان استارت اولیه به یاری حق و به مدد و همراهی اساتید و دوستان زده شد و مرا بر آن داشت که این مسیر را بپیمایم .که فضل و رحمت خدا شامل حالم شد و پس از سالها تلاش و مجاهدت علمی سرانجام در سال 1395 شمسی ثمره شیرینی داد و شاهد رونمایی از این اثر در 27 اردیبهشت سال 95 در تهران بودیم.اما خلاصه ای از شکل و محتوای این اثر:


دایرة المعارف آینه رشد و توسعه علوم و تفکر در جامعه ایرانی ماست این مجموعه با تقاریظ و دست نوشته های اساتید ملی و جهانی روابط عمومی آغاز شده از جمله پروفسور حسام الدین بیان ،پروفسور یحیی کمالی پور،پروفسور علی اکبر جلالی ،پروفسور علی اکبر فرهنگی ،پروفسور حمید مولانا ،پروفسور گوئل کهن،پروفسور حسن بشیر،دکتر شهین دخت خوارزمی،دکتر مهدی باقریان،دکتر هوشمند سفیدی،استاد جواد قاسمی،استاد میرزا بابا مطهری نژاد ،دکتر محمد رضا پور محمدی ،دکتر شهرام دبیری و... برای تدوین آن از ده هزار منبع استفاده شده و در دو جلد 1500 صفحه ای در قطع رحلی و در دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت مصور منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.


این کتاب بی بدیل در آسیا و منطقه اثری جامع و مرجع در عرصه روابط عمومی ایران محسوب می شود و در برگیرنده بیش از یک هزار و پانصد مدخل در موضوعات و عناوین متنوع از جمله مفاهیم ،اصطلاحات ،نظریه ها ،مدل ها،سیر تطور، رسانه ها،شخصیت ها،پژوهش،کتب ، رویدادها ،قوانین، و دهها عنوان دیگر می باشد.


از ویژگی های این اثر عام مشمول بودن ،اجتناب از سطحی نگری ،استفاده از همه سلایق ،مراعات اخلاق پژوهشگری و نهایتا ارائه تصویری روشن و همه جانبه علمی و فراگیر از روابط عمومی ایران و توانمند سازی این خانواده،و ایجاد بانک اطلاعاتی تمام عیار در کشور مان است.درکنار تدوین این دایرة المعارف تعریف و ایجاد نشان ملی افتخار دایرة المعارف روابط عمومی ایران که سالانه جهت تجلیل از روابط عمومی های علمی در کشور برگزارخواهد شد.حقیرازهمه بزرگواران،همکاران و اعضای خانواده بزرگ روابط عمومی ایران که همراهم بودند تقدیر و تشکر می نمایم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد