درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 00:58   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22840صفحه نخست » پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 - 13:17
کارآفرینی ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تاثیر اجتماعی در سال ۲۰۱۶
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هولین ژائو، دبیر کل اتحادیه بین‌‌المللی ارتباطات (ITU) در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، شعار امسال این اتحادیه را "کارآفرینی ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تاثیر اجتماعی"اعلام کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هولین ژائو، دبیر کل اتحادیه بین‌‌المللی ارتباطات (ITU) در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، شعار امسال این اتحادیه را "کارآفرینی ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تاثیر اجتماعی"اعلام کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی متن کامل این پیام که به مناسبت نزدیک شدن ۱۷ می ۲۰۱۶ همزمان با ۱۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی منتشر شده است به شرح زیر است:

در سال گذشته،‌ (۲۰۱۵)، ما ۱۵۰ سالگی تأسیس ITU را جشن گرفتیم، با تاکید بر حسن شهرت جهانی این اتحادیه به عنوان یکی ازانعطاف پذیرترین و مناسب‌ترین سازمان‌ها‌ جهت برقراری ارتباطات جهانی با استفاده از ابتکاری‌ترین ابزارها وامکانات.


با بزرگداشت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی سال ۲۰۱۶، به نشان تاسیس ITU در روز ۱۷ ماه مه سال ۱۸۶۵، ما همچنان به دنبال پیشرفت‌های آتی درحوزه ارتباطات هستیم. امسال توجه خود را بر «کارآفرینی فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تاثیر اجتماعی» متمرکز می‌کنیم.


بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله سودآورترین و موفق ترین بخش‌ها است که شیوه برقراری ارتباطات جهانی را متحول ساخته است. با آمیزه ای از سیاست‌های پیشرو دولتی و اصلاحات رگولاتوری،‌ استانداردهای بین‌المللی،‌ نوآوری صنعتی و سرمایه گذاری در زیر ساخت‌ها و خدمات جدید،‌ میلیاردها نفر از مردم جهان در دوره کوتاه قابل توجهی به جامعه اطلاعاتی پیوسته‌اند. این دستاورد مشترکی است که همه می‌توانیم به آن افتخار کنیم.


بر این اساس،‌ ما اکنون در یک شبکه محیطی هوشمند که شامل رایانش ابری،‌ ابر داده‌ها، و برنامه‌های کاربردی جدید در زمینه‌های مختلف از حوزه سلامت گرفته تا امور مالی، قرار داریم و در حال حرکت به سوی آینده سیستم‌های حمل و نقل هوشمند و شهرهای هوشمند هستیم. با پیشرفت گسترده زیرساخت و ارتباطات، نقش خدمات و برنامه‌های کاربردی، پتانسیل رشد برای بسیاری از نقش‌آفرینان مبتکر کوچکتر برای ورود به بازار با راه حل‌های پاسخگویی به نیازهای محلی، افزایش یافته است. کارآفرینی فناوری اطلاعات و ارتباطات به نحوی تنظیم شده است تا تغییر الگو در ایجاد تاثیرات مشخص اجتماعی را به ارمغان آورد. ما به تجربیات، نوآوری و سرمایه‌گذاری آنها جهت دستیابی به اهداف مشترک در توسعه اقتصادی و اجتماعی پایدار، نیازمندیم.


صنایع کوچک و متوسط (SMEs)، استارتاپ‌ها و مراکز فناوری پیش برندگان نوآوری و راه حل‌های عملی برای تسریع فرایندها بویژه در کشورهای در حال توسعه هستند. صنایع کوچک و متوسط بیش از ۹۰ درصد کسب و کار جهانی را تشکیل می‌دهند و مبیّن مسیر برون رفت از فقر برای بسیاری از کشورهای در حال توسعه می‌باشند.


نقش اساسی نوآوران فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع کوچک و متوسط در نتایج اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی (WSIS) منعکس شده است. رهبران جهان پتانسیل اقتصادی فناوری اطلاعات و ارتباطات را برای صنایع کوچک و متوسط، هم‌چنین نیازهای خاص آنان مثل افزایش رقابت پذیری خود با بالا بردن ارزش تولیدات و خدمات آنها، ساده کردن مراحل اداری، تسهیل دسترسی‌ آنها به سرمایه، و افزایش ظرفیت‌ آنها جهت مشارکت در پروژه های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات را دریافته‌اند.


اجلاس سران جامعه اطلاعاتی (WSIS) نیز یک سری اقدامات مرتبط از جمله طرح‌های سرمایه گذاری، سرمایه‌گذاری وجوه دولتی، راهبردهای ارتقای سرمایه‌گذاری، پشتیبانی از شبکه‌های تحقیق و توسعه و فعالیت‌های صادرات نرم افزار، و هم‌چنین پارک‌های نرم افزاری را تشویق و حمایت کرده است.


به عنوان آژانس‌های تخصصی سازمان ملل متحد مرتبط با فناوری های مدرن ارتباطات و اطلاعات ، اینجانب شرکایمان- دولت‌ها، صنایع، دانشگاه‌ها و کارشناسان فنی- را دعوت می‌کنم که نقش شرکت‌های کوچک، جوان، مبتکردر بخش ICT را ارتقاء دهند؛ گسترش نوآوری اجتماعی دیجیتال را تشویق کنند؛ سیاست‌های اقتصادی که نوآوری را ترویج می‌کند را اولویت بدهند؛ از دسترسی به ظرفیت لازم نیروی انسانی اطمینان حاصل کنند؛ از ایجاد اکوسیستم جامع کارآفرینی حمایت کنند و هم‌چنین به کارآفرینان در حرکت از ایده ونوآوری به فروش و کسب درآمد کمک کنند.


بگذارید منابع‌مان را با هم برای مهار نقش کاتالیزوری ICTs در دستیابی به توسعه پایدار و رسیدن به رشد اقتصادی، که شامل تعادل اجتماعی و محیطی می شود، به کار بندیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد