درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22825صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 - 13:04
توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی
وب‌سایت‌ها در طول چند سال گذشته تبدیل به عضو جدانشدنی حوزه روابط عمومی شرکت‌ها و موسسات مختلف شده‌اند.
  

توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وب‌سایت‌ها در طول چند سال گذشته تبدیل به عضو جدانشدنی حوزه روابط عمومی شرکت‌ها و موسسات مختلف شده‌اند. امروزه اکثر مردم برای اطلاع از محصولات و حتی استخدام در شرکت‌ها ابتدا به ‌وب‌سایت آنها مراجعه می‌کنند. از سوی دیگر بسیاری از شرکت‌ها و موسسات نیز فعالیت قابل قبولی را در اینترنت و در وب‌سایت‌های خود دارند. در عین حال تعداد کمی از این موسسات و شرکت‌ها به‌گونه‌ای خلاقانه و متفاوت از دیگران وب‌سایت خود را طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جالبی که امروزه تکنولوژی در اختیار ما گذاشته است، امکان قرار دادن کلیپ و ویدئو با کیفیت بالا در اینترنت است. پس چرا نباید برای توسعه کسب‌و‌کار خود از این ویژگی بهره برد؟

ایده

اغلب مدیران از وب‌ سایت شرکت‌های خود برای ارائه فرصت‌های شغلی که در شرکت‌شان وجود دارد استفاده می‌کنند. در واقع آنها از وب‌سایت شرکت برای استخدام کارمند جدید و پر کردن پست‌های خالی شرکت‌شان بهره می‌برند.

با توجه به توضیحات فوق، قرار دادن یک کلیپ کوتاه در وب‌سایت شرکت که در آن مدیر شرکت یا فردی دیگر به بیان وضعیت شغل مورد نظر و همچنین ویژگی‌های فردی لازم برای استخدام می‌پردازد، بسیار تاثیرگذار‌تر و همچنین کم هزینه‌تر از قرار دادن یک آگهی معمولی در ستون تبلیغات روزنامه‌ها و مجلات مختلف است.

همچنین می‌توان از کلیپ‌های اینترنتی بسیار بیشتر از اینها نیز بهره برد. به عبارت دیگر از کلیپ‌های اینترنتی می‌توان در جهت توضیح کسب‌و‌کار خود، به تصویر کشیدن نحوه تولید کالا، شیوه مدیریت، انتظارات و تقاضاهایی که از همکاران دارید و از همه مهم‌تر رونمایی از محصولات جدید شرکت بهره برد.

نکته مهمی که در تهیه کلیپ ویدئویی برای وب‌سایت شرکت‌ها باید به آن توجه ویژه کرد، استفاده از یک مجری برای بیان متن مورد نظر است. در واقع در صورت حضور یک شخص در کلیپ، علاوه بر اینکه تاثیرگذاری کلیپ افزایش پیدا خواهد کرد، مردم نیز ارتباط بهتری با آن پیدا می‌کنند و به بیان ساده‌تر کلیپ طبیعی‌تر به نظر خواهد رسید.

همچنین برای طبیعی‌تر و تاثیر گذارتر جلوه دادن کلیپ‌های شرکت بهتر است که در صورت امکان خود شما به‌عنوان رئیس شرکت یا مدیر عامل شرکت جلوی دوربین قرار بگیرید، استفاده از افراد مشهور برای ضبط کلیپ نیز می‌تواند راهکار موثر دیگری باشد.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

- اگر در جلوی دوربین دچار استرس می‌شوید، برای ضبط کلیپ خود عجله نکنید. آن‌قدر جلوی دوربین تمرین کنید تا استرس و دلهره‌تان از بین برود. به یاد داشته باشید که بسیاری از مدیریت شرکت‌ها با دلهره و استرسی که در کلیپ‌ها و مراسم زنده از خود بروز می‌دهند نه تنها ویدئوی شرکت خود را تاثیر گذار‌تر نمی‌کنند، بلکه خود و برندشان را به نابودی می‌کشانند.

- کلیپ خود را خیلی طولانی نکنید. در حقیقت طولانی بودن ویدئو باعث طولانی‌تر شدن زمان دانلود و بارگذاری آن می‌شود و این در حالی است که همه مردم به اینترنت پرسرعت و مطلوب دسترسی ندارند.

- در صورت امکان از یک فرد حرفه‌ای برای ضبط کلیپ خود استفاده کنید. کیفیت ویدئو علاوه بر نحوه بیان شما تا حد زیادی به نوع فیلمبرداری آن نیز بستگی دارد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد