درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2279صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 14 دی 1391 - 21:15
عینیت بخشی به اشتراکات جهانی نهاد روابط عمومی و الگوهای اسلامی
عینیت بخشی به اشتراکاتی نظیر گسترش فضای تفاهم، مهر و محبت، عدالت و نیکوسازی روابط میان انسان ها و مفاهیم متعالی که در زمره بخشی از اهداف ظهور دین گرامی اسلام است.
  

شارا، رضا بسحاق مدیرکل دفتر هیات مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران- روابط عمومی پدیدآورنده دنیایی سرشار از تفاهم، درک و احترام متقابل و تسهیل گر ارتباطات درون و بیرون سازمان است که برای نایل آمدن به اهداف و فلسفه وجودی خود از تکینک ها و فنونی که مجهز به آن است بهره می جوید. در نگاه اول، روابط عمومی زاییده ضرورت ها و اقتضائات نیاز بشر در چند دهه گذشته است که با تغییر و تحولات اجتماعی بشری و ظهور سازمان و نهادهایی که مخاطب اصلی آن ها مردمان جوامع هستند پای به عرصه وجود نهاد. نیاز سازمان ها به اعتبار و اعتمادآفرینی در لایه های مختلف جامعه و آشنایی با نقاط قوت و ضعف در کنار ضرورت هایی نظیر حفظ و تقویت هویت مشترک سازمانی در میان کارکنان و مسایلی از این قبیل منجر به آن شد تا پذیرش نهادی به عنوان متولی ارتباطات بر پیشانی هر سازمانی به فرجام رسد. نایل آمدن به اهداف و انجام موفقیت آمیز ماموریت های هر روابط عمومی در پیوند با عواملی مهم نظیر وجود نیروی انسانی متخصص، حمایت های مدیران راس هرم، تلاش و دلسوزی کارکنان، نوآوری ها و خلاقیت های بکار گرفته شده است. نوآوری هایی که با توجه به فرهنگ دینی و اسلامی و آموزه های برآمده از آن و تمسک به ایمان انقلابی در فضای عملی کشور بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

در نگاه ایشان، نوآوری علمی، همان اجتهاد اسلامی است که در تاریخ اسلام مایه افتخار و مباهات تفکر شیعی است. علاوه بر اتکای به علم و دانش نوین و دارایی از تخصص های آکادمیک نیازمند پرورش انسان هایی متعالی و با اخلاق اسلامی است که بتوانند آموزه ها و تعالیم آسمانی و انسان ساز دین مبین اسلام را جانمایه فعالیت های خود قرار دهند. عینیت بخشی به اشتراکاتی نظیر گسترش فضای تفاهم، مهر و محبت، عدالت و نیکوسازی روابط میان انسان ها و مفاهیم متعالی که در زمره بخشی از اهداف ظهور دین گرامی اسلام است با کارکردها و وظایف روابط عمومی ها در عصر حاضر، ضرورت تام دارد؛ تا به مدد رهیافت ها و الگوهای بی شماری که در آیین کامل ترین دین الهی وجود دارد و با بهره گیری از فنون و ابزارهای در اختیار روابط عمومی ها، به آفرینش و معرفی الگوی نوآورانه و نوین روابط عمومی های اسلامی پرداخت. اتفاقی مبارک که با حرکت یکپارچه و منسجم کارگزاران مسلمان روابط عمومی جهان دور از دسترس نخواهد بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد