درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:42   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22788صفحه نخست » سه شنبه، 7 اردیبهشت 1395 - 09:59
چگونه ایمیل‌هایتان را مدیریت کنید
در قسمت قبل، به راه‌های کنترل و مدیریت تماس‌های تلفنی به عنوان یکی از راه‌های اصلی ارتباط با دیگران در محیط کار پرداختیم.در این قسمت قصد داریم به یکی دیگر از راه‌های ارتباطی کلیدی در دنیای کسب و کار امروز بپردازیم و توصیه‌هایی را درباره آن بیان کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در قسمت قبل، به راه‌های کنترل و مدیریت تماس‌های تلفنی به عنوان یکی از راه‌های اصلی ارتباط با دیگران در محیط کار پرداختیم.در این قسمت قصد داریم به یکی دیگر از راه‌های ارتباطی کلیدی در دنیای کسب و کار امروز بپردازیم و توصیه‌هایی را درباره آن بیان کنیم.امروزه همه ما از پست الکترونیک یا ایمیل برای انجام بخش عمده‌ای از ارتباطات خود استفاده می‌کنیم و تعداد زیادی ایمیل بین ما و کسانی که با آنها کار می‌کنیم رد وبدل می‌شود. با این همه، همین سرویس و فرصت ارزشمند ممکن است در صورت عدم مدیریت و کنترل نشدن توسط شما به یک تهدید و عامل مزاحم تبدیل شود که نه تنها گرهی از کار‌ها باز نمی‌کند بلکه کاهش بهره‌وری و بازدهی کاری افراد را به دنبال دارد. در ادامه رهنمون‌هایی برای مدیران و کارمندان برای خودمدیریتی در دنیای ایمیل ارائه شده است.


ایمیل‌هایتان را به شکل کنترل شده‌ای چک کنید

اگر مجبور نیستید به‌طور دائم به ایمیل‌هایتان جواب دهید و به اصطلاح همیشه آنلاین باشید بهتر است که در طول ساعات کاریتان فقط دو تا سه بار ایمیل‌هایتان را چک کنید. چک کردن پی در پی و پرتعداد ایمیل‌ها نتیجه‌ای غیر از اتلاف وقت و از بین رفتن تمرکز کاری تان به دنبال نخواهد داشت. علاوه‌بر این توصیه می‌شود زمان‌هایی برای این کار اختصاص دهید که جزو ساعات طلایی کاری نباشد. به‌عنوان مثال هیچ‌گاه ایمیل‌هایتان را در ساعات اولیه صبح چک نکنید، چرا که به شدت به برنامه کاری و تمرکزتان روی پروژه‌ای که در حال انجامش هستید لطمه می‌زند.

 

حتما از برنامه‌های مدیریت ایمیل استفاده کنید

امروزه برنامه‌های قدرتمند و پرطرفداری همچون Mozilla Thunderbird و Outlook در بازار وجود دارند که کمک شایانی به افراد در مدیریت هدفمند ایمیل‌هایشان می‌کند. پس با نصب این نرم‌افزارها روی کامپیوتر و تلفن همراه خود زمام امور مربوط به ایمیل‌ها را در دست بگیرید و از شر پیام‌های مزاحم و بی‌موقع خلاص شوید.

 

فقط یک میل باکس فعال داشته باشید

خیلی از مدیران و کارمندان و حتی افراد عادی دارای آدرس‌های ایمیل متعددی هستند که به شکل‌های مختلفی از آنها استفاده می‌کنند و معمولا هر روز اغلب آنها را چک می‌کنند، اما این کار بخش زیادی از وقت افراد را می‌گیرد و بهره‌وری زمان‌شان را کاهش می‌دهد، بنابراین توصیه می‌شود تمام ایمیل‌های دریافتی خود را به یک آدرس ایمیل هدایت کنید و هر روز فقط همان میل باکس را چک کنید.

 

در محل کارتان، از زدن دکمه refresh خودداری کنید

بارها برای همه ما پیش آمده که با زدن دکمه Refresh ایمیل خود با انبوهی از پیام‌ها مواجه شده‌ایم و وسوسه شده‌ایم که آنها را مرور کنیم که نتیجه این کار تلف شدن وقت مان در محل کار بوده است و بس. برای اجتناب از این مشکل در صورتی که منتظر ایمیل کاری فوری نیستید از زدن این دکمه خودداری کنید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3750

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد