درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:51   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22785صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 7 اردیبهشت 1395 - 09:29
هزینه کل تبلیغات دیجیتال از هزینه کل تبلیغات تلویزیونی در سال 2017 پیشی خواهد گرفت
چرا تبلیغات دیجیتالی به این سرعت در حال رشد می باشد - مردم به جای آن که به تماشای تلویزیون، و یا خواندن مجله یا روزنامه بپردازند، زمان بسیار طولانی تری را آنلاین هستند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هزینه کل تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده از هزینه کل تبلیغات تلویزیونی در سال 2017 پیشی خواهد گرفت.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از eMarketer، بازاریابی دیجیتال، در حال حاضر خود را به عنوان سریع الرشد ترین صنعت تبلیغات معرفی نموده است – سرعت رشد آن در سال جاری به 15.4 درصد خواهد رسید که در مقایسه با سرعت رشد تبلیغات تلویزیونی (تنها 2.5 درصد) بسیار بالاتر خواهد بود.


به راحتی می توان دریافت که چرا تبلیغات دیجیتالی به این سرعت در حال رشد می باشد - مردم به جای آن که به تماشای تلویزیون، و یا خواندن مجله یا روزنامه بپردازند، زمان بسیار طولانی تری را آنلاین هستند.


به طور سنتی، هزینه تبلیغات دیجیتال بر روی تبلیغات متنی، نمایشی و جستجویی متمرکز شده بود؛ صنعتی که در آن، Google Adwords در 16 سال گذشته شده به بهره گیری انحصاری از آن می پرداخت. در حالی که تبلیغات نمایشی سنتی برای بازاریابان در سال های گذشته، بسیار کارآمد بود، اما در سال های اخیر دیگر نمی توان این موضوع را بیان نمود، چرا که بنا به گزارش، به طور کلی یک احساس خستگی نسبت به تبلیغات نمایشی در مشتریان ایجاد شده است. تجمع بیشتر بازاریابان بر سر چند پلت فرم تبلیغاتی معنادار، همچنین بدان معنی است که هزینه برای یک عمل در حال بالا رفتن است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد