درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22774صفحه نخست » روابط عمومی بحراندوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 13:25
٣٠ درصد کارکنان واحد روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز را زن تشکیل می دهد
با در نظر گرفتن ویرگی های خاص بانوان در برخورداری از صبر و حوصله، عطوفت، حساسیت، دقت نظر، همه جانبه نگری، تکریم، مردمداری، پیگیر بودن، و از همه مهمتر سرعت عمل در برقراری ارتباط، بیانگر این است که زنان از روابط عمومی بالایی برخوردار بوده و می توانند در این عرصه روابط عمومی موفق عمل نمایند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ضمن تشکر از مقاله خوب و مفید سرکار خانم نظری با موضوع جایگاه زنان در روابط عمومی، اینجانب بعنوان یکی از پیشکسوتان روابط عمومی با استناد به تجارب ٢٣ ساله مطالبی را به جهت اهمیت موضوع و تقدیر از نگارنده مقاله بحضورتان ایفاد می دارم:
 


با در نظر گرفتن ویرگی های خاص بانوان در برخورداری از صبر و حوصله، عطوفت، حساسیت، دقت نظر، همه جانبه نگری، تکریم، مردمداری، پیگیر بودن، و از همه مهمتر سرعت عمل در برقراری ارتباط، بیانگر این است که زنان از روابط عمومی بالایی برخوردار بوده و می توانند در این عرصه روابط عمومی موفق عمل نمایند.


 

در سالهای اخیر نه تنها آمار فارغ التحصیلان زن بیشتر شده، بکارگیری زنان در عرصه روابط عمومی نیز افزایش یافته است. با کمی تامل درمی یابیم که بخش خصوصی در این رابطه بخاطر پرهیز از پیچ و خم های اداری و بروکراسی، پیشتاز بوده و از این امتیاز (بکارگیری زن در مشاغل ارتباطی و مشتری مداری) در جذب مشتری، ترغیب مخاطبان، تاثیر گذاری، ایجاد انگیزه و پیشبرد اهداف مربوطه منتفع شده است.


این روزها شاهد هستیم در بخش پذیرش و پاسخگویی مشاغل فنی و کارگاه های کوچک نیز، از نیروی زن بیشتر استفاده می شود تا کارفرمایان بتوانند حداکثر رضایت مشتری را جلب نمایند.


در شرایط کنونی بدلیل وجود مشکلات اقتصادی اجتماعی و وجود رقابت بین فعالان بخش های مختلف، بهره مندی از ویژگی های فوق الذکر و بکارگیری پاسخگویان هنرمند در امر ارتباطات و مشتری مداری، ضریب اطمینان از جلب رضایت طرف های ذینفع را تقویت می نماید.


قابل ذکر است در سالهای اخیر تعداد مدیران روابط عمومی زن افزایش یافته و مدیران باهوش و کارامد سعی دارند از کارگزاران و کارشناسان زن در عرصه روابط عمومی بیشتر استفاده کنند. ٣٠ درصد کارکنان واحد روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز را زن تشکیل می دهد که از این نیروها، بیشتر در بخش های ارتباطات درون و برون سازمانی و پاسخگویی استفاده شده که می توان اذعان داشت علاوه بر برخورداری از روحیه تعامل، برخورد محترماته و مناسب با اربابان رجوع، توانسته ایم از سایر مزیت ها، مانند صبر و حوصله، خوبشتنداری، کار در محل ثابت و انگیزه رقابت جویی نیز نهایت استفاده را برده و در جهت سلامت اداری نیز امتیاز خوبی کسب نماییم


محمد رضا بخشعلیزاده
کارشناس روابط عمومی و مدیر روابط عمومی منطقه٨ عملیات انتقال گاز

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد