درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 16:42   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22773صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 11:35
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، با علایق مشتریان خود همراه باشید
شما همواره باید خواسته‌های مشتریان خود را (مواردی که نسبت به آن گرایش دارند) یکی از موارد مورد حمایت مالی خود قرار دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شما همواره باید خواسته‌های مشتریان خود را (مواردی که نسبت به آن گرایش دارند) یکی از موارد مورد حمایت مالی خود قرار دهید. در واقع جلب حمایت ابزاری گسترده در جهت مدیریت روابط عمومی محسوب می‌شود و فراوانی سوژه‌های آن عامل پر منفعت بودن آن از نظر اقتصادی است.امروزه اکثر شرکت‌ها در این زمینه فعالیت لازم را ندارند و سرگرم شیوه‌های رایج تبلیغاتی نظیر تبلیغ لوگوی شرکت روی پیراهن‌های ورزشی، بنر‌ها و بیلبوردها هستند. گرچه تمامی این موارد مفید و سودآور هستند اما معمولا نتایج کوتاه‌مدت دارند.

ایده

تیم برنامه نویسی monkey (میمون) برنده مسابقه طراحی وب سایت sufflolk  هستند. این شرکت گرچه کوچک است اما در کار خود بسیار حرفه‌ای و دقیق عمل می‌کنند به طوری که وب سایت‌های طراحی شده توسط این تیم سریع، کارآمد، امن و در یک کلام شاهکار هستند.

در یکی از مصاحبه‌هایی که از سر گروه این تیم به عمل آمد وی جمله‌ای گفت که امروزه در اکثر کتاب‌های موجود در این زمینه (طراحی وب سایت) مورد استفاده قرار می‌گیرد. جمله او این‌گونه است که «در کار خود هرچه جلوتر رفتیم با مسائل و چالش‌های جدیدتری مواجه شدیم که ما را به سمت جلو سوق می‌داد و میل به کشف چیز‌های جدید عاملی شد تا بدون توقف به سمت موفقیت گام برداریم.» امروزه این شرکت تنها به‌خاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش مشهور نیست بلکه حمایت از حیوانات در معرض انقراض دیگر اقدام جهانی آنان است.

این اقدام هم به نوعی با نام شرکت (میمون ها) ارتباط دارد و هم آنکه به خواست مشتری و با همکاری مستقیم وغیرمستقیم آنان صورت می‌گیرد که گذشته از سود‌های تجاری که به همراه دارد به علت آنکه به خواست مشتری صورت گرفته است باعث افزایش رضایت و اعتبار شرکت شده است. به شکلی که مشتری هرگاه نام آن گونه حیوانی مورد حمایت را بشنود ناخودآگاه به یاد شرکت و اقدامات مثبتش در این زمینه خواهد افتاد که این خود باعث ایجاد تصویری زیبا در ذهن او می‌شود که تا آخر عمر از بین نخواهد رفت.

برخلاف باور عموم مردم مبنی بر پرهزینه بودن این‌گونه اقدامات امروزه شاهد انجام حمایت‌هایی با صرف هزینه‌های کم (به نسبت هزینه تبلیغات) هستیم و فراموش نکنید که این‌گونه اقدامات برخلاف تبلیغات مرسوم که فقط نتایج کوتاه‌مدت به همراه دارند، نتایج بلند‌مدت نیز دارند که باعث می‌شود تا نسل‌های آینده هم از نام شرکت و اقدامات آن به نیکی یاد کنند. بدون شک تمامی شرکت‌ها امکانات یا شرایط لازمه جهت انجام این‌گونه حمایت‌ها را ندارند که اصلا جای نگرانی نیست زیرا سوژه‌های حمایتی بسیار زیاد هستند و فقط محدود به‌گونه‌های مختلف حیوانات در معرض خطر یا انقراض نیستند و اگر به مشتریان خود اجازه انتخاب دهید مطمئن باشید آنان بهترین سوژه ممکن را برای‌تان بر می‌گزینند.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- از سوژه‌هایی حمایت کنید که با نام یا عملکرد شرکت‌تان همخوانی داشته باشد.

- در اقدام‌تان مشتریان را نیز سهیم کنید و برای‌شان جایگاهی ویژه قائل شوید به بیانی دیگر مشتری نباید فقط به‌صورت غیرمستقیم در این‌گونه اقدامات شریک باشد.

- سوژه اگر جنجالی، جذاب و خبرآفرین باشد یا آنکه خودتان پوشش خبری مناسب را برایش مهیا سازید، باعث تاثیر بهتر و رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد