درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22768صفحه نخست » دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 10:49
نخستین سامانه رتبه‌بندی و داوری آثار تبلیغاتی ایران، توسط روزنامه مدیریتی اقتصادی فرصت امروز راه‌اندازی شد.
نخستین سامانه رتبه‌ بندی آثار تبلیغاتی ایران، راه‌ اندازی شد
دکتر محمدرضا قدیمی، مدیر مسئول روزنامه فرصت امروز با اعلام این خبر گفت: روزنامه فرصت امروز، نخستین روزنامه در ایران است که به فعالیت‌های اصلی کسب‌و‌کارها اعم از بازاریابی و فروش، تبلیغات و موضوعات مدیریتی با رویکرد مطالعه موردی (Case Study) و نقد و بررسی و تحلیل اقدامات شرکت‌ها و برندهای ایرانی پرداخته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر محمدرضا قدیمی، مدیر مسئول روزنامه فرصت امروز با اعلام این خبر گفت: روزنامه فرصت امروز، نخستین روزنامه در ایران است که به فعالیت‌های اصلی کسب‌و‌کارها اعم از بازاریابی و فروش، تبلیغات و موضوعات مدیریتی با رویکرد مطالعه موردی (Case Study) و نقد و بررسی و تحلیل اقدامات شرکت‌ها و برندهای ایرانی پرداخته است. در همین زمینه و در صفحه مدیریت تبلیغات، همه روزه آثار و کمپین‌های تبلیغاتی شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی توسط متخصصان و مجریان تبلیغات مورد نقد و تحلیل قرار گرفته و در 22 ماه گذشته، این صفحه به مرجعی برای اهالی تبلیغات تبدیل شده است. 

دکتر قدیمی افزود: در پی استقبال مخاطبان و اهالی تبلیغات، تصمیم گرفتیم سامانه‌ای تحت وب و در فضای آنلاین راه‌اندازی کنیم تا علاوه بر ارزیابی کیفی آثار تبلیغاتی، در سطحی وسیع‌تر، همه اقدامات تبلیغاتی را که در رسانه‌های مختلف اکران می‌شوند مورد ارزیابی کمی و رتبه‌بندی قرار دهیم. در واقع سامانه رتبه‌بندی تبلیغات، برآمده از صفحه مدیریت تبلیغات روزنامه فرصت امروز و حاصل تجربه 22ماهه گزارشگران، دبیران و مدیران روزنامه است.

محمد زرین، مدیر اجرایی سایت رتبه‌بندی تبلیغات نیز درباره شیوه ارزیابی و مدل رتبه‌بندی این سامانه اظهار داشت: طی دو سال گذشته علاوه بر تجربیات ارزشمندی که از انتشار بیش از 300 گزارش نقد و بررسی در روزنامه فرصت امروز و گفت‌وگو با بیش از 200 نفر از کارشناسان و متخصصان تبلیغات در ایران نصیب تیم اجرایی این سامانه شد، مهم‌ترین سایت‌های رتبه‌بندی و فستیوال‌های داوری تبلیغات در دنیا را با کمک مشاورانی باتجربه رصد و بررسی کرده‌ایم و مدل اجرایی در سامانه رتبه‌بندی «فرصت امروز»، ماحصل ماه‌ها تحقیق و مشورت و کاملا اختصاصی است.

زرین افزود: اگرچه کارهای مشابه در ایران انجام شده، اما سامانه‌ای که به صورت روزانه و آنلاین آثار تبلیغاتی را رصد کند و در معرض امتیاز دهی کاربران قرار بدهد و همزمان نظرات هیات داوران را هم داشته باشد، در ایران بی‌سابقه است. این کار در راستای رسالت یک روزنامه مدیریتی و با هدف ارتقای صنعت تبلیغات و فراهم آمدن شبکه‌ای از متخصصان و علاقه‌مندان و شرکت‌های تبلیغاتی برای ارزیابی تخصصی و پیوسته تبلیغات انجام شده است.

لازم به ذکر است این سامانه رتبه‌بندی، اقدامات تبلیغاتی را که روزانه در رسانه‌های تلویزیونی، محیطی و چاپی منتشر و اکران می‌شود، رصد و جمع‌آوری می‌کند و رتبه‌بندی براساس امتیازهای تخصصی کاربران و نظر هیات داوران و در پایان هر فصل انجام و جایزه ویژه «فرصت امروز» به برترین آثار تبلیغاتی نیز در پایان هر سال اهدا خواهد شد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد