درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22720صفحه نخست » یکشنبه، 5 اردیبهشت 1395 - 07:16
روزنامه‌نگاری باید بیشتر آغشته به تاریخ‌نگاری شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر محمدسلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، طی پیامی در آستانه برگزاری مراسم تجلیل از استاد سیدفرید قاسمی، خواستار توجه بیشتر به تاریخ‌نگاری در حوزه مطبوعات شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر محمدسلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، طی پیامی در آستانه برگزاری مراسم تجلیل از استاد سیدفرید قاسمی، خواستار توجه بیشتر به تاریخ‌نگاری در حوزه مطبوعات شد.

متن کامل این پیام به این شرح است:
«امروزه در صحنه ارتباطات کشور گروه‌های مختلفی اقدام به تولید پیام، تولید محتوا، ارائه مطلب و نقطه نظرات خود می‌کنند. یک گروه از آنان روزنامه‌نگارانی هستند که بر روی صفحات و کاغذ روزنامه، مطالب خودشان را عرضه می‌دارند. گروه دومی نیز وجود دارد که با طرح نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و تئوری‌های خودشان نسبت به حوزه روزنامه‌نگاری، خدماتی را به این حوزه ارائه می‌کنند اما گروه سومی هستند که با بررسی اسناد، مدارک و سوابق مکتوبات در تاریخ روزنامه‌نگاری، زمینه را برای ظهور و بروز نقطه نظرات دو گروه اول مهیا می‌سازند.

این گروه، گروهی هستند که دارای مقالات چاپ‌شده ژورنالیستی چندانی نیستند و دیدگاه‌ها و سخنرانی‌های آنها خیلی ظهور و بروز ندارد و به همین دلیل فعالیت‌های این گروه هیچ‌گاه در صحنه‌های بیرونی نمود خاصی پیدا نمی‌کند، در حالی‌که پایه کار دو گروه اول، همین فعالیت‌هایی است که گروه سوم انجام می‌دهد.

فعالیت‌ها و زحمات شبانه‌روزی صورت پذیرفته توسط جناب سیدفرید قاسمی از نوع فعالیت‌های صورت‌پذیرفته توسط گروه سوم است که تعداد افراد نظیر ایشان نسبت به سایر گروه‌ها بسیار اندک بوده و حتی از انگشتان دو دست نیز تجاوز نمی‌کند. بی‌تردید اگر نبود فعالیت‌های مستمر این گروه سوم، هیچ‌گاه دو گروه قبلی نمی‌توانستند دیدگاه خوشان را به‌صورت مستند، مستدل و با اشارات دقیق تاریخی بیان کنند.

سیدفرید قاسمی از جمله سردمداران آن گروهی است که در پشت پرده نشسته و با ارائه تحقیقات صورت‌پذیرفته، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود می‌پردازند.

سیدفرید قاسمی از جمله زحمتکشان ساکت و پنهان در عرصه‌های رسانه‌ایست که تحقیقاتش خوراک بسیاری از صاحب‌نظران و روزنامه‌نگاران است.

سیدفرید قاسمی به شهادت بنده و بسیاری از دوستان دیگر، سال‌ها مطالعه و تحقیق کرده و به دنبال ارائه نقطه نظرات خود و نشر آنهاست و در این مسیر هیچ‌گاه به دنبال کسب شهرت و مادیات نبوده است.

کاری که قرار است در یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک صورت گیرد، تقدیر از شخصیتی است که همیشه پشت پرده تمامی مطالعات، دیدگاه‌ها و تئوری‌های ما قرار داشته و جا دارد که این عزیز مورد تقدیر بیشتر از این قرار گیرد و نام و خدماتش که همیشه خود نمی‌خواسته مطرح شود، برای همه دانشجویان و فعالان حوزه‌های مختلف روزنامه‌نگاری بیان شود.

به نظر من، می‌بایستی با سپردن پرچم فعالیت‌های پژوهشی در کشور به افرادی همچون سیدفرید قاسمی، نسبت به عرضه و ارائه نقطه نظرات، مطالعات و تحقیقات عمیق ایشان اقدام کرد.

امیدوارم سیدفرید قاسمی نیز بتواند با تربیت شاگردانی در راستای فعالیت‌های خود، در حفظ مسیر تحقیق و تاریخ‌نگاری تلاش کند، چرا که امروزه متأسفانه فضای روزنامه‌نگاری کشور دچار نوعی روزمرگی گردیده و کمتر آغشته به تاریخ‌نگاری شده است.

عمرش مستدام و همیشه در پناه خداوند باشد».

تجلیل از 39 سال فعالیت «سیدفرید قاسمی» در عرصه‌های روزنامه‌نگاری و پژوهش سید‌فرید قاسمی در روز 26 اردیبهشت‌ماه و همزمان با برگزاری یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد