درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:01   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22720صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 5 اردیبهشت 1395 - 07:16
روزنامه‌نگاری باید بیشتر آغشته به تاریخ‌نگاری شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر محمدسلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، طی پیامی در آستانه برگزاری مراسم تجلیل از استاد سیدفرید قاسمی، خواستار توجه بیشتر به تاریخ‌نگاری در حوزه مطبوعات شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر محمدسلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، طی پیامی در آستانه برگزاری مراسم تجلیل از استاد سیدفرید قاسمی، خواستار توجه بیشتر به تاریخ‌نگاری در حوزه مطبوعات شد.

متن کامل این پیام به این شرح است:
«امروزه در صحنه ارتباطات کشور گروه‌های مختلفی اقدام به تولید پیام، تولید محتوا، ارائه مطلب و نقطه نظرات خود می‌کنند. یک گروه از آنان روزنامه‌نگارانی هستند که بر روی صفحات و کاغذ روزنامه، مطالب خودشان را عرضه می‌دارند. گروه دومی نیز وجود دارد که با طرح نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و تئوری‌های خودشان نسبت به حوزه روزنامه‌نگاری، خدماتی را به این حوزه ارائه می‌کنند اما گروه سومی هستند که با بررسی اسناد، مدارک و سوابق مکتوبات در تاریخ روزنامه‌نگاری، زمینه را برای ظهور و بروز نقطه نظرات دو گروه اول مهیا می‌سازند.

این گروه، گروهی هستند که دارای مقالات چاپ‌شده ژورنالیستی چندانی نیستند و دیدگاه‌ها و سخنرانی‌های آنها خیلی ظهور و بروز ندارد و به همین دلیل فعالیت‌های این گروه هیچ‌گاه در صحنه‌های بیرونی نمود خاصی پیدا نمی‌کند، در حالی‌که پایه کار دو گروه اول، همین فعالیت‌هایی است که گروه سوم انجام می‌دهد.

فعالیت‌ها و زحمات شبانه‌روزی صورت پذیرفته توسط جناب سیدفرید قاسمی از نوع فعالیت‌های صورت‌پذیرفته توسط گروه سوم است که تعداد افراد نظیر ایشان نسبت به سایر گروه‌ها بسیار اندک بوده و حتی از انگشتان دو دست نیز تجاوز نمی‌کند. بی‌تردید اگر نبود فعالیت‌های مستمر این گروه سوم، هیچ‌گاه دو گروه قبلی نمی‌توانستند دیدگاه خوشان را به‌صورت مستند، مستدل و با اشارات دقیق تاریخی بیان کنند.

سیدفرید قاسمی از جمله سردمداران آن گروهی است که در پشت پرده نشسته و با ارائه تحقیقات صورت‌پذیرفته، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود می‌پردازند.

سیدفرید قاسمی از جمله زحمتکشان ساکت و پنهان در عرصه‌های رسانه‌ایست که تحقیقاتش خوراک بسیاری از صاحب‌نظران و روزنامه‌نگاران است.

سیدفرید قاسمی به شهادت بنده و بسیاری از دوستان دیگر، سال‌ها مطالعه و تحقیق کرده و به دنبال ارائه نقطه نظرات خود و نشر آنهاست و در این مسیر هیچ‌گاه به دنبال کسب شهرت و مادیات نبوده است.

کاری که قرار است در یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک صورت گیرد، تقدیر از شخصیتی است که همیشه پشت پرده تمامی مطالعات، دیدگاه‌ها و تئوری‌های ما قرار داشته و جا دارد که این عزیز مورد تقدیر بیشتر از این قرار گیرد و نام و خدماتش که همیشه خود نمی‌خواسته مطرح شود، برای همه دانشجویان و فعالان حوزه‌های مختلف روزنامه‌نگاری بیان شود.

به نظر من، می‌بایستی با سپردن پرچم فعالیت‌های پژوهشی در کشور به افرادی همچون سیدفرید قاسمی، نسبت به عرضه و ارائه نقطه نظرات، مطالعات و تحقیقات عمیق ایشان اقدام کرد.

امیدوارم سیدفرید قاسمی نیز بتواند با تربیت شاگردانی در راستای فعالیت‌های خود، در حفظ مسیر تحقیق و تاریخ‌نگاری تلاش کند، چرا که امروزه متأسفانه فضای روزنامه‌نگاری کشور دچار نوعی روزمرگی گردیده و کمتر آغشته به تاریخ‌نگاری شده است.

عمرش مستدام و همیشه در پناه خداوند باشد».

تجلیل از 39 سال فعالیت «سیدفرید قاسمی» در عرصه‌های روزنامه‌نگاری و پژوهش سید‌فرید قاسمی در روز 26 اردیبهشت‌ماه و همزمان با برگزاری یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز