درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22665صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 - 23:20
نقش روابط عمومی ها در ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات مهم است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: روابط عمومی ها می توانند برای هر چه بهتر برگزار کردن مرحله دوم انتخابات در دهم اردیبهشت ماه و ترغیب مردم به مشارکت گسترده در انتخابات بسیار موثر باشند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: روابط عمومی ها می توانند برای هر چه بهتر برگزار کردن مرحله دوم انتخابات در دهم اردیبهشت ماه و ترغیب مردم به مشارکت گسترده در انتخابات بسیار موثر باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یوسف شاه حسینی عصر چهارشنبه در نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در استانداری افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، نیازمند عزم ملی هستیم.


وی اظهار کرد: عزم ملی یک مقوله فرهنگی است و در نتیجه لازمه شکل گیری این موضوع فرهنگی فکر کردن و زیربنایی دیدن فرهنگ است زیرا خیلی از مسائل مربوط به اقتصاد به فرهنگ مربوط می شود.


این مقام مسئول با تاکید براینکه باید بسترهایی برای استفاده از عقل جمعی و در نتیجه به هم پیوستگی و هم افزایی و همدلی با وجود تفاوت ها در جامعه و سیاست ایجاد بشود؛ اظهار کرد: ایجاد عزم، نگاه همگانی را می طلبد و  تنها در تعهد دولت نیست و لذا در بستر تنش و دعوا در جامعه این امر محقق نمی شود.


شاه حسینی؛ همچنین با تاکید بر بازنگری و مهندسی روابط عمومی از نظر کارکردی، بیان داشت: در این زمینه استانداردسازی توقعات و اطلاع رسانی برای رسیدن به مفاهمه یعنی اقناع مخاطب کارساز است.


وی اظهار کرد: در مبحث روابط عمومی شناخت سازمان و شناخت ذهنیت جامعه دو نکته اساسی است؛ لذا مقدورات سازمان و مطالبات مخاطبان باید شناسایی شود.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه همچنین به اهمیت صداقت در روابط عمومی پرداخت و گفت: در روابط عمومی ها پرداختن به موضوعات باید صمیمانه و صادقانه باشد؛ مقوله صدق در روابط عمومی بسیار با اهمیت است. وی اضافه کرد: پیامبراکرم (ص) می فرمایند: نجات در صدق است؛ صدق یعنی صمیمانه، واقع بینانه و با نگاه سازنده به مسائل بپرداریم.


شاه حسینی با بیان اینکه روابط عمومی به دلیل ظرافت ها و دقت خاصی که دنیای ارتباطات دارد بسیار مهم است؛ افزود: روابط عمومی می تواند همپای سایر معاونت ها در ادارت و سازمان ها ایفای نقش بکند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد