درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 07:59   

داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی

  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
  نظرسنجی/ آیا مردم با جهانی‌شدن مخالف‌اند؟
  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای
  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار
  عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه
  اطلاعیه بانک صادرات
  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق
  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها
  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22650صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 - 11:50
تاثیر محتوا بر همه استراتژی‌های آنلاین
بیشتر استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات قدیمی بر دستاوردهای کوتاه‌مدت مبتنی بوده‌اند. به‌عنوان مثال، یک بیلبورد ممکن است چند ماه کارآیی خوبی داشته باشد، اما در نهایت طراحی آن خسته‌کننده می‌شود و مجبورید از فضاهای تازه‌تر برای یک تاثیرگذاری دیگر استفاده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیشتر استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات قدیمی بر دستاوردهای کوتاه‌مدت مبتنی بوده‌اند. به‌عنوان مثال، یک بیلبورد ممکن است چند ماه کارآیی خوبی داشته باشد، اما در نهایت طراحی آن خسته‌کننده می‌شود و مجبورید از فضاهای تازه‌تر برای یک تاثیرگذاری دیگر استفاده کنید.

 

این رویکرد هیچ ایرادی ندارد، به‌ویژه اگر بازگشت سرمایه مثبتی را شاهد باشید. اما اگر می‌خواهید در بلندمدت موفق شوید، به یک استراتژی با قدرت ماندگاری بیشتر نیاز دارید. استراتژی‌های بازاریابی داخلی مانند SEO (بهینه‌سازی سایت) و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، در روند کند نتیجه‌بخشی موثر هستند، اما برای پول من، هیچ استراتژی بلندمدتی بهتر از بازاریابی محتوا وجود ندارد. دلایل این موضوع را در زیر عنوان می‌کنیم.

تاثیر محتوا بر همه استراتژی‌های آنلاین
اول، مهم است بدانیم که محتوا می‌تواند به‌عنوان یک استراتژی مکمل، تقریبا به هر استراتژی بازاریابی آنلاین دیگری کمک کند:
• محتوا با ارائه فضای اینترنتی بیشتر و افزایش نفوذ دامنه به SEO کمک می‌کند.
• منابع کافی برای یک کمپین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.
• می‌تواند استفاده بیشتر از ایمیل را تقویت کرده و به‌عنوان مبنایی برای کمپین بازاریابی ایمیلی استفاده شود.
• می‌تواند ارزش بالا آمدن صفحه شما و دیگر صفحات وب را بالا ببرد.
• می‌تواند کمک کند روابطی با دیگر برندها و صنایع اینترنتی شکل دهید.

علاوه‌بر این تاثیرات تکمیلی مهم، محتوا برخی اثرات مثبت دارد که می‌توانند کارکردی مستقل داشته باشند:
• ترافیک اینترنتی تازه جذب می‌کند. اگر در حال تولید محتوا بر روی وبلاگ خودتان هستید، احتمال اینکه افراد شما را پیدا کنند و وب‌سایت شما را مرور کنند، بیشتر می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق متصل کردن لینک‌ پست وبلاگ‌هایتان با دیگر تکه‌های محتوای درون سایت، تعاملات اینترنتی بیشتر را تقویت کنید.
• برای شما اعتبارآفرینی می‌کند. هر چقدر افراد بیشتری محتوای شما را ببینند، بیشتر برندتان را به یاد می‌آورند و اعتبارتان نزد این افراد بیشتر خواهد شد.
• اعتماد و وفاداری به برندتان را تقویت می‌کند. وقتی بازدیدکننده‌ای به هر دلیل به‌طور اتفاقی از سایت شما دیدن می‌کند، محتوای موجود می‌تواند اعتماد به برندتان را تضمین کند. تا زمانی که این محتوا قابل استناد، مفید و باکیفیت باشد، این روند ادامه خواهد داشت.
• می‌تواند بر مکالمات اثرگذار باشد. بار دیگر فرض می‌کنیم محتوای سایت شما باکیفیت است و به خوبی نوشته شده است. اگر شماره تماسی را در جای مناسبی درون محتوا قرار داده باشید، می‌توانید افراد را به برقراری تماس مستقیم تشویق کنید که این موضوع می‌تواند به میانگین درآمدی بیشتر به ازای هر بازدیدکننده سایت منجر شود.
• می‌تواند جریان درآمدی مستقلی به همراه داشته باشد. اگر محتوای سایت شما به اندازه کافی قوی باشد، می‌توانید روی آن به‌عنوان سرویس جداگانه‌‌ای از شرکتتان حساب کنید؛ مثل eBook.

ماندگاری همیشگی محتوای «بادوام»
ویژگی محتوای بادوام این است که هیچ‌گاه از بین نمی‌رود. محتوای قابل به‌روزرسانی، محتوای خبری و دیگر اشکال تولیدات لحظه‌ای همگی اهمیت دارند و می‌توانند بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنند. اما برخی اشکال محتوا وجود دارند که همیشه کاربرد دارند. به‌عنوان مثال، افراد همواره نیاز دارند نکته‌هایی را در مورد نحوه برقراری ارتباطات بهتر بدانند. با ظهور تکنولوژی‌های جدید، عوامل جدیدی به این ویژگی‌ها اضافه می‌شوند، اما می‌توانید با تغییراتی اندک مطالب قدیمی را همواره به‌روز و کاربردپذیر کنید. از آنجایی که محتوا به صورت تئوریک همواره دوام دارد، هیچ‌گاه ارزش خود را از دست نمی‌دهد و به یک سرمایه بلندمدت تمام و کمال تبدیل می‌شود.

محتوا یعنی بازدهی مرکب
خوشبختانه بیشتر افراد با مفهوم سود مرکب آشنا هستند؛ یعنی وقتی سرمایه‌گذاری شما منجر به سود می‌شود، سرمایه اصلی رشد می‌کند و در هر دوره مرکب بعدی سود بیشتری به دست می‌آورید. محتوا نیز همین کارکرد را دارد، چرا که کم و بیش ثابت است. اگر دوبار در هفته مطلبی منتشر کنید، در اولین سال راه‌اندازی وب‌سایت خود 110 مطلب خواهید داشت. سال دوم این تعداد به 220 مطلب می‌رسد و سال سوم 330 و به همین ترتیب ادامه می‌یابد. به علاوه، هر چقدر افراد بیشتری از صفحه اصلی سایت شما دیدن کنند، محتوای بیشتری را مطالعه می‌کنند و اثرات بیشتری را از هر مطلب خواهید دید. موضوع بعدی این است که ممکن است محتوا رشد کند، اما هرگز غیرضروری نخواهد بود. هر چقدر تکنولوژی‌ها و رویدادهای جدید به چشم‌انداز بازاریابی نفوذ می‌کنند، شکل و کارکرد محتوا نیز رشد می‌کند. در حال حاضر، تصاویر ویدئویی به تدریج جای محتوای نوشتاری را از نظر محبوبیت گرفته‌اند. اما بدون توجه به اینکه چه اتفاقی رخ می‌دهد، محتوا همواره کاربرد خواهد داشت و تنها چیزی که تغییر می‌کند شیوه ارائه و نحوه دسترسی افراد به آن است. بازاریابی محتوا ممکن است یک استراتژی بلندمدت باشد، اما هر چقدر زودتر سرمایه‌گذاری روی آن را شروع کنید، زودتر شاهد مزایای آن خواهید بود و برعکس، هر چقدر دیرتر کار را شروع کنید، دیرتر نتیجه خواهید گرفت. اگر در حال حاضر هیچ استراتژی محتوای مشخصی ندارید، وقت آن رسیده که یکی را ایجاد کنید. این استراتژی چه به‌صورت مستقل بر سودآوری شما اثر بگذارد و چه ستون دیگر استراتژی‌های بازاریابی درونی شما باشد، از وجود آن پشیمان نخواهید شد.

 

نویسنده: Jayson Demers
مترجم: مریم رضایی
منبع: Inc
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/1045918/#ixzz46LhN0OnZ
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ژورنالیسم پاسدار دمکراسی و بازدارنده فساد و انحرافات جامعه


  یک معما در باره تصمیم گیری درست


  آغاز چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی


  اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی


  علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت


  مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند


  چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ


  خبرگزاری حوزه به کادر سازی رسانه ای در حوزه خواهران کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران