درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22572صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 28 فروردین 1395 - 17:39
فراخوان دومین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی
به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی - به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و برای دومین بار در کشور،"نشان عالی روابط عمومی" از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به مدیران برتر روابط عمومی کشور اعطا می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و برای دومین بار در کشور،"نشان عالی روابط عمومی" از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به مدیران برتر روابط عمومی کشور اعطا می شود.

دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز روابط عمومی اعلام کرد: اعطای این نشان با هدف شناسایی و معرفی مدیران فعال مدیریتی در کشور، انتقال تجارب و یافته های مدیریتی در عرصه روابط عمومی، ارائه الگوهای موفق مدیریتی روابط عمومی در کشور، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین مدیران روابط عمومی و تقدیر و تجلیل از مدیران فعال در عرصه روابط عمومی انجام می شود.

گفتنی است از مهم ترین شاخصه ها و اولویت های تعیین شده برای دریافت نشان عالی روابط عمومی ملاک هایی نظیر داشتن حداقل 10 سال سابقه مدیریت در روابط عمومی، افتخارات علمی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات، مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی و ارتباطات، تلاش در جهت ایجاد و پیاده سازی بسترهای حرفه ای، حقوقی و ساختاری روابط عمومی، حضور فعال در مجامع علمی و آموزشی روابط عمومی و تولیدات علمی از قبیل کتاب، مقاله، نشریه و غیره است که توسط شورای سیاستگذاری این نشان برجسته تعیین شده است.

شایان ذکر است تمامی مدیران فعال روابط عمومی می توانند آثار و مستندات خود را تا 20 اردیبهشت سال جاری به دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز ملی روابط عمومی ارسال کنند تا در مراسم ویژه اعطای این نشان که اردیبهشت ماه سال 1395 برگزار می شود، ارسال کنند.

به اطلاع می رساند شماره تلفن های دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی شامل 88617576 و 88617577 برای کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

گفتنی است در سال 1392 در نخستین همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی "تقدیرنامه و نشان عالی روابط عمومی" به برگزیدگان زیر اعطاء شد:

نشـان عالی روابط عمومـی
دکتر علی دارابی
معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران

تقدیرنامه نشـان عالی روابط عمومـی
1. نامدار صداقت
مدیر کل روابط عمومی شهرداری تهران

2. محمدرضا غفوری
مدیر کل روابط عمومی بانک تجارت

3. ناصر رزاق منش
مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد