درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 17 مرداد 1399 - 20:43   

پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار

  پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب یک

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز «خبرنگار»

  پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز «خبرنگار»


ادامه ادامه مطلب دو

پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب سه

پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار

  پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار
  پیام رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار/ باوجود مشکلات، مفتخریم که تلاش کردیم پاسدار آزادی گردش اطلاعات و حمایت از رسانه آزاد باشیم.
  چرا خبرنگاریِ حوزه آموزش و پرورش ضعیف شده و چرا رسیدگی به این ضعیف‌شدگی مهم است؟
  تبریک مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر به مناسبت روز خبرنگار
  درخواست 5 فولادساز بزرگ کشور از معاونت معدنی برای رفع مشکل تامین فروسیلیس/ موجودی حداقلی، کارخانه‌های فولادی را تا مرز تعطیلی می‌کشاند/ قیمت‌گذاری فروسیلیس فرمولیزه شود
  انتظار نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت صمت/ قطع دست دلالان از بازار کنسانتره و گندله و کنترل بازار زنجیره فولاد
  آشنایی با روابط عمومی
  ن والقلم و ما یسطرون
  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر
  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22544صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 9 مرداد 1399 - 11:12
بازاریابی محتوا و روابط عمومی: یک رابطه همزیستی
نوشته شده توسط: Zubair Timol، منتشر شده توسط: Meltwater - ایجاد محتوای با کیفیت مزایای عمده ای در بحث تلاش های بهینه سازی موتورهای جستجوگر برای یک برند، تعامل رسانه های اجتماعی، و اعتبار آن، دارد. به علاوه، ارائه خدمات بازاریابی محتوا، نقش روابط عمومی را برای برندها حتی حیاتی تر خواهد نمود. برای وقوع این مسئله چندین راه مختلف وجود دارد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بین روابط عمومی و بازاریابی محتوا یک رابطه همزیستی وجود دارد، که آژانس های روابط عمومی در منطقه باید از این مزیت برای به دست آوردن اعتبار بیشتر برای مشتریان خود استفاده نمایند. ایجاد محتوای با کیفیت مزایای عمده ای در بحث تلاش های بهینه سازی موتورهای جستجوگر برای یک برند، تعامل رسانه های اجتماعی، و اعتبار آن، دارد. به علاوه، ارائه خدمات بازاریابی محتوا، نقش روابط عمومی را برای برندها حتی حیاتی تر خواهد نمود. برای وقوع این مسئله چندین راه مختلف وجود دارد.

به دست آوردن رسانه های آزاد
با آزادی چاپ و نشری که بواسطه رسانه های اجتماعی به وجود آمده است، برندها در حال تبدیل شدن به ناشرانی در راه ترویج و تبلیغ خود شده و روابط عمومی به طور موثری می تواند از طریق بازاریابی محتوا، به محتوای متعلق به یک برند بیافزاید. برای مثال، روابط عمومی ها می توانند نقشی فعال در نوشتن بلاگ ها، ارسال مقالات رهبری فکری در Linkedin و باز نشر محتوا از طریق کانال های رسانه ای اجتماعی برند مربوطه، به منظور ایجاد تعامل بیشتر، داشته باشند. با ایجاد محتواهای جذاب و تعاملی، شما می توانید برند خود را به عنوان رهبر فکری در زمینه تخصصی خود مطرح نمائید و در نهایت برند شما می تواند تبدیل به منبع نهایی برای مراجعه مشتریان شود.

بهینه سازی انتشار محتوای مطبوعاتی
انتشار محتوای مطبوعاتی به ایجاد علاقه به محصولات و خدمات یک شرکت کمک نموده، و همچنین می تواند در بهینه سازی موتورهای جستجوگر (SEO) به منظور ایجاد ترافیک (بازدید کننده) به وب سایت شما نقش داشته باشد. ا