درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 25 آذر 1396 - 15:28   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
  15 کشور با بیشترین تاثیر مثبت در جهان
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
  بریتانیا هم بریتانیای قدیم
  بریتانیا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22533صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 فروردین 1395 - 13:04
برگزاری جلسه هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی باهدف تبیین و تشریح برنامه ها و اولویت‌های این بانک در حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل عصر روز چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی باهدف تبیین و تشریح برنامه ها و اولویت‌های این بانک در حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل عصر روز چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
 

به گزارش "شارا" به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،در این هم اندیشی که مسعود شریفات مدیر امور حوزه مدیریت، رییس و معاونان این اداره کل و همچنین کارشناسان روابط عمومی این بانک از سراسر کشور حضور داشتند، شریفات گفت: تغییر تدریجی، دائمی و فراگیر از ویژگی های دنیای امروز است که گریزی از آن نیست.

وی با اشاره به تغییرات به وجود آمده در ارتباطات ونقش شبکه های اجتماعی و مجازی در این زمینه افزود: انتظار می‌رود کارکنان حوزه روابط عمومی برای بهره گیری از این فرصت تلاش خود را به کار گیرند.

مدیر امور حوزه مدیریت بانک کشاورزی با تاکید بر نقش برنامه ریزی در دسترسی به اهداف سازمانی خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت های به وجود آمده در دوران جدید این بانک فضای مناسبی برای بروز و ظهور توانمندی های کارکنان فراهم شده است.


وی با بیان اینکه در این دوران نیازمند نگرشی جدید به جایگاه کارشناسان با هدف ارتقای سازمان هستیم، یادآور شد: کارشناسان بانک به ویژه فعالان حوزه روابط عمومی باید از این فرصت ها برای ارتقای جایگاه اجتماعی بانک استفاده کنند.


بر اساس این گزارش، بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های روابط عمومی و راهکار های ارتقای جایگاه آن و بیان دیدگاه و نظرات کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی در استان ها از دیگر برنامه های این هم اندیشی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  مدیر جدید روابط عمومی اتاق بازگانی لرستان معرفی شد


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد