درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:53   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22519صفحه نخست » چهارشنبه، 25 فروردین 1395 - 12:22
هرآنچه در کنفرانس F8 فیس‌بوک شاهد خواهیم بود
محتویات ویدئویی اولویت‌ اصلی برای فیس‌بوک است
کنفرانس F8 فیس‌بوک با محوریت توسعه‌دهندگان هفته جاری در سن‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد و اگرچه در حال حاضر این شرکت به‌طور رسمی از آنچه در این رویداد دو روزه رونمایی خواهد شد سخن نگفته اما با استناد به خبرهای موجود می‌توان حدس و گمان‌هایی در خصوص قسمت اعظم خبرهای منتشر شده داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کنفرانس F8 فیس‌بوک با محوریت توسعه‌دهندگان هفته جاری در سن‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد و اگرچه در حال حاضر این شرکت به‌طور رسمی از آنچه در این رویداد دو روزه رونمایی خواهد شد سخن نگفته اما با استناد به خبرهای موجود می‌توان حدس و گمان‌هایی در خصوص قسمت اعظم خبرهای منتشر شده داشت. با این دید، در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مواردی که مطمئنا تمرکز اصلی در این رویداد ویژه را به خود اختصاص خواهند داد.

روبات‌های گفت‌وگو
در چند روز گذشته حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون پشتیبانی فیس‌بوک مسنجر از روبات‌های گفت‌وگو منتشر شده است. این در حالی است که فیس‌بوک در کنفرانس سال گذشته خود از پلت‌فرم فیس‌بوک مسنجر به عنوان راهکاری که دسترسی توسعه‌دهندگان به برنامه مورد استفاده بیش از 900 میلیون کاربر را فراهم می‌کند، رونمایی کرده بود. با این تفاسیر در کنفرانس سال جاری احتمالا شاهد رونمایی از رابط کاربری جدید به‌منظور بهره‌گیری از روبات‌های گفت‌وگو در برنامه پیام‌رسان خواهیم بود و مطمئنا افزونه‌هایی هم برای بهره‌گیری هر چه بهتر شرکت‌ها از این قابلیت درنظر گرفته خواهد شد.به‌کارگیری تکنولوژی روبات‌ها در برنامه پیام‌رسان فیس‌بوک، با توجه به اینکه توسعه‌دهندگان مدت‌ها است به بسته توسعه نرم‌افزاری گفت‌وگوها در این پیام‌رسان دسترسی دارند، مطمئنا عجیب نخواهد بود. این در حالی است که راهکاری مشابه در حال حاضر از سوی رقبای قدرتمندی مانند لاین، کیک، وی‌چت، تلگرام، مایکروسافت، اسکایپ و اسلک مورد استفاده قرار گرفته و خبرهایی مبنی بر فعالیت گوگل در جهت بهره‌گیری از تکنولوژی مشابه نیز به‌گوش می‌رسد.با وجود این، ورود فیس‌بوک به این بازار، با توجه به بهره‌گیری از پایگاه عظیم داده‌های کاربری و توانایی‌های شگرف در تبلیغات و درآمدزایی، اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیریت محتویات ویدئویی
محتویات ویدئویی یکی از اولویت‌های اصلی برای فیس‌بوک به حساب می‌آیند و در همین راستا به احتمال زیاد شاهد اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید با محوریت ویدئوهای 360 درجه، به‌ویژه نمونه‌های سازگار با Oculus Rift خواهیم بود. نرم‌افزار رسمی ویژه کنفرانس شرکت فیس‌بوک به‌طور فهرست‌وار به ارائه دو راهکار ویژه که با استفاده از آن، توسعه‌دهندگان می‌توانند فرمت‌های ویدئویی را به‌منظور سازگاری هرچه بیشتر با تکنولوژی واقعیت مجازی بهینه‌سازی کنند و در نهایت آن را در برنامه مورد نظر خود به‌کار گیرند اشاره کرده است.با توجه به اینکه مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و توانایی‌های جدید به‌تازگی و در هفته گذشته به Facebook Live افزوده شده، احتمال رونمایی از قابلیت‌های جدید در این زمینه، بعید به‌نظر می‌رسد. از سوی دیگر از آنجا که سرویس پخش زنده ویدئویی در ماه آگوست راه‌اندازی شده و قابلیتی نوپا به حساب می‌آید، ارائه راهکارهای جدید برای بازشدن دسترسی توسعه‌دهندگان به این قابلیت، کمی زود به‌نظر می‌رسد.با وجود این مطمئنا شاهد اختصاص یک قسمت از رویداد F8 به قابلیت پخش ویدئو در شبکه فیس‌بوک خواهیم بود.

Instant Articles
برای همه
فیس‌بوک با نمایش قابلیت‌های موجود در برنامه Instant Articles، امکان دسترسی تمامی ناشران و توسعه‌دهندگان به شبکه اجتماعی که می‌تواند میزبانی مفید برای محتویات تولیدی آنها باشد را فراهم خواهد کرد. در قالب این طرح، ناشران محتویات مختلف و بنگاه‌های خبرپراکنی در تمامی ابعاد می‌توانند از قابلیت Instant Articles فیس‌بوک که رقیبی برای برنامه Accelerated Mobile Pages شرکت گوگل خواهد بود استفاده کنند. این قابلیت این امکان را در اختیار ناشران قرار خواهد داد تا محتویات مورد نظر خود را روی سایتی که نه‌تنها از حجم بالای بازدیدکننده برخوردار است، بلکه میزان بالای به‌اشتراک‌گذاری مطالب نیز در آن دیده می‌شود پیش روی کاربران قرار دهند. علاوه‌بر این، وب‌سایت یادشده از بهینه‌سازی ویژه برای گوشی‌های همراه نیز برخوردار شده است. فیس‌بوک مدعی است در حال حاضر چندصد ناشر از آمادگی خود برای آغاز همکاری و استفاده از این سرویس خبر داده‌اند.

به‌سود رساندن توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری
با توجه به اینکه تمرکز رویداد هفته جاری شرکت فیس‌بوک بر ایجاد انگیزه در حضور جدی‌تر توسعه‌دهندگان به‌منظور تولید محتویات لازم در جهت شکوفاشدن هرچه بیشتر قابلیت‌های ابزارها و محصولات فیس‌بوک است، کمک به توسعه‌دهندگان در جهت رساندن کار انجام شده آنها به سرمایه و پول، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. این به آن معنا است که مطمئنا بخشی از کنفرانس یادشده به به‌روزرسانی‌های انجام شده در خصوص شبکه Audience Network شرکت فیس‌بوک (که در سال 2014 رونمایی و توانایی‌های تبلیغاتی این شبکه اجتماعی را از وب‌سایت آن به نرم‌افزارهای همراه جانبی توسعه می‌دهد) مرتبط خواهد بود.براساس جدیدترین تحقیقاتی که فیس‌بوک انجام داده، ارائه تبلیغات بومی و محلی، تا سال 2020 میلادی به جزئی اساسی در چشم‌اندازِ به سود رساندن توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری تبدیل خواهد شد. محققان معتقدند تا زمان یادشده، دوسوم از حجم تبلیغات نمایش داده شده روی دستگاه‌های همراه، بومی و محلی بوده و آگهی‌دهندگان چیزی در حدود 53 میلیارد دلار را به تولید آگهی‌های بومی و محلی ویژه دستگاه‌های همراه اختصاص خواهند داد. فیس‌بوک نیز اعلام کرده استفاده از آگهی‌های بومی و محلی در شبکه اجتماعی و دیگر محصولات این شرکت از سه ماه اول سال 2015 میلادی تا کنون، با رشد 10 برابری همراه بوده و حالا چیزی در حدود 83 درصد از حجم کل Audience Network را به خود اختصاص داده است. در قالب این طرح، احتمالا شاهد اعلام امکان استفاده توسعه‌دهندگان ویندوزی از شبکه Audience به‌منظور ایجاد سازگاری هرچه بیشتر با نرم‌افزارهای این پلت‌فرم خواهیم بود. مدیر اجرایی مایکروسافت در قسمت ویندوز و دستگاه‌های فعال برپایه این پلت‌فرم، تری مایرسون در کنفرانس بیلد این شرکت از برنامه‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی رونمایی کرد که در قالب آنAudience Network و نصب بسته‌های توسعه نرم‌افزاری ویژه برنامه‌های تولیدی دستگاه‌های همراه به پلت‌فرم ویندوز اضافه خواهد شد.

یادآوری‌های مهم
همان‌طور که می‌دانید، این اولین کنفرانس F8 مایکروسافت پس از خرید Parse توسط فیس‌بوک خواهد بود. این در حالی است که مسوولان فیس‌بوک تاکنون هیچ خبر مهمی در خصوص عملکردها و توانایی‌های این سرویس منتشر نکرده‌اند و جا دارد از این فرصت به‌منظور تبیین هرچه بیشتر عملکردها و اهداف آن استفاده کنند. از جمله موارد دیگری که مطمئنا اشاره به آن و یادآوری آن در این کنفرانس خالی از لطف نخواهد بود طرح Free Basics فیس‌بوک و نحوه پیاده‌سازی آن در کشورهای مختلف، توسط توسعه‌دهندگان خواهد بود.Oculus Rift و سیاست‌های جدید فیس‌بوک در زمینه واقعیت مجازی نیز مطمئنا جایگاه ویژه‌ای در این رویداد خواهند داشت. این در حالی است که اولین سری محصولات Oculus نیز روانه بازار شده‌اند و فیس‌بوک می‌تواند آمار و ارقام مرتبط با فروش و البته راهکارهای مورد نظر به‌منظور ادامه روند توسعه این تکنولوژی را پیش روی بازدیدکنندگان قرار دهد. در صورتی که با خواندن این مطلب همچنان مشتاقید تا اطلاعات کاملی از تمامی آنچه در این رویداد معرفی می‌شود به‌دست آورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم پوشش کامل این رویداد را از وب‌سایت آی‌تی‌ ایران دنبال کنید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3740

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد