درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:12   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22498صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 فروردین 1395 - 16:44
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز:
روابط‌عمومی، تریبون فردی هیچ شخص و مسئولی نیست/ رویکردهای روابط‌عمومی باید معطوف کیفیت و محتوا باشد.
در مقابل تلاش بی‌وقفه پاکبانی که پیش از طلوع خورشید، خود را به خیابان می‌رساند و در سرمای زمستان، مشغول کار می‌شود، مسئولیم و باید مجاهدت پنهان بخش‌های مختلف خدماتی و عملیاتی شهرداری را انعکاس دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی را دو رکن مهم رویکردهای روابط‌عمومی خواند و افزود: ادارات روابط ‌عمومی در کنار انعکاس تلاش‌های شهرداری، باید مطالبات و ایده‌های شهروندان را به مجموعه خود منتقل کنند.

میراعتماد عمادی در نشست هماهنگی ادارات روابط‌عمومی شهرداری‌های مناطق تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: انتظارات از ادارات روابط‌عمومی بالا است و معمولاً بیشتر مطالبات و ماموریت‌ها، از مسیر روابط‌عمومی‌ها می‌گذرد؛ این ویژگی ذاتی روابط‌عمومی، ایجاب می‌کند که برنامه‌های آن محتوای کیفی و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری در کنار برنامه‌های عظیم عمرانی، مامور اجرای وظایف بسیار حساسی است که گاه ممکن است زیاد به چشم نیایند، اینجاست که ادارات روابط‌عمومی باید نقش ریز خود را ایفا کنند.

عمادی با تاکید بر این‌که روابط‌عمومی، تریبون فردی هیچ شخص و مسئولی نیست، اظهار داشت: در مقابل تلاش بی‌وقفه پاکبانی که پیش از طلوع خورشید، خود را به خیابان می‌رساند و در سرمای زمستان، مشغول کار می‌شود، مسئولیم و باید مجاهدت پنهان بخش‌های مختلف خدماتی و عملیاتی شهرداری را انعکاس دهیم.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز،  آموزش شهروندی را از  وظایف مهم روابط‌عمومی‌ها در بحث اطلاع‌رسانی خواند و گفت: اقلام تبلیغاتی باید به دور از جنبه‌های ویترینی و تشریفاتی، محتوای آموزشی داشته باشند؛ در این راستا، در کنار اقدامات شهرسازی و عمرانی، روابط‌عمومی‌ها نیز موظف‌اند خطرات ساخت‌و‌ساز غیرمجاز، ترافیک، شهرسازی، حاشیه‌نشینی، حفاظت از منابع آبی و آسیب‌های مختلف اجتماعی را با روش‌های تاثیرگذار، به اطلاع شهروندان برسانند.

وی به نقش روابط‌عمومی در تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با نقش راهنما و راهگشای خود، از پیچیدگی‌های اداری به خصوص در بحث شهرسازی، بکاهند.

عمادی یادآور شد: همه تاکید داریم که باید به طرف «روابط‌عمومی مدرن» حرکت کنیم؛ اما سوال اینجاست که آیا توانستیم به وظایف خود در «روابط‌عمومی سنتی» به درستی و به صورت کامل عمل کنیم؟!

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، متذکر شد: روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های مناطق، باید پوشش وظایف‌ مناطق را در برنامه کاری خود قرار دهند و از پرداختن به اموری که تناسبی با جایگاه محدود مناطق ندارند، پرهیز کنند.

وی با بیان این‌که نقش روابط‌عمومی‌ها در اعتلای اقتصاد مقاومتی بارز است، بر لزوم صرفه‌جویی در ابعاد و تشریفات برنامه‌ها و مراسم‌های افتتاح و همایش‌ها و کارگروه‌ها تاکید کرد.

عمادی با تاکید بر این‌که باید از نگاه کمّی فاصله بگیریم، گفت: نصب بی‌رویه بنر و پرچم، جز نازیبایی شهری، نتیجه‌ای نخواهد داشت؛ بنابراین باید برنامه‌های خود را معطوف کیفیت و محتوای فضاسازی محیطی کنیم.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، همچنین از تلاش‌های ادارات روابط‌عمومی مناطق به خصوص در ایام نوروز قدردانی کرد.

 

منبع: عصر تبریز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد