درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22495صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 فروردین 1395 - 11:42
بیم و امیدهای انتصاب غیربومی در روابط عمومی آستان قدس رضوی
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در دومین انتصاب خود در آستان قدس رضوی، طی حکمی، محمد‌امین توکلی‌زاده را به عنوان مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی منصوب کرد که این انتصاب غیربومی دارای بیم و امیدهایی خاص است که می‌بایست مدنظر باشد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در دومین انتصاب خود در آستان قدس رضوی، طی حکمی، محمد‌امین توکلی‌زاده را به عنوان مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی منصوب کرد که این انتصاب غیربومی دارای بیم و امیدهایی خاص است که می‌بایست مدنظر باشد.

به گزارش تابناک رضوی، تشخیص در تغییر و ضرورت ایجاد تحول اساسی در ارکان و بدنه مدیریتی و اداری آستان‌قدس رضوی توسط تولیت جدید نشانگر شناخت خوب وی از این مجموعه معنوی و گسترده است.

همچنین آغاز این فرآیند و تحول از حراست این سیستم اتفاقی امیدآفرین بود و تداوم این روند با تغییر مدیر روابط عمومی را می‌توان به فال نیک گرفت چرا که همواره دیوار بلند ارتباطی میان آستان قدس رضوی با مردم و حتی رسانه ها مانعی جدی در دستیابی به اهداف معنوی در این منظومه مقدس به شمار می‌آمد اما به راستی انتصاب یک مدیر غیربومی (در بهترین حالت و با فرض وجود بیشترین شایستگی‌ها) به چه میزان می‌تواند امیدوارکننده و تسهیل‌گر موانع موجود در این نهاد مردمی باشد؟!

آیا به راستی تغییر یک مدیر در بدنه یک سیستم به شدت عریض و طویل می تواند حلال همه مشکلات و مسایل شود و عدم شناخت وی از بدنه گسترده این مجموعه باعث خدشه در کار نخواهد بود؟! و آیا گزینه بومی متناسب با این جایگاه خطیر در استانی که مهد بزرگترین اساتید رسانه ای و فعالان ارتباطات در کشور است را نمی‌شد یافت یا امین و مورد وثوق با تولیت جدید شناسایی نمود؟!


به خصوص اینکه در یکی دوسال اخیر، روابط عمومی در آستان قدس رضوی با بهره مندی از برخی نیروهای حرفه‌ای رسانه‌ای و برخی تغییرات داخلی بهترین ارتباط را با رسانه ها - و حتی منتقدان- داشت و با وجود برخی محدودیت‌ها و شاید نگرش بسته و به شدت سنتی موجود در اداره این مجموعه‌ معنوی نه چندان پاسخگو و بروکرات، توانست بهترین رویکردها را  به منصه ظهور رساند.

از سوی دیگر با توجه به رسالت خطیر روابط عمومی در هر مجموعه ای در راستای تعالی تعاملات و ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی به نظر می رسد این انتصاب غیر بومی، می‌تواند منشا برخی تهدیدها باشد که خوب است مورد توجه قرار گیرد به ویژه اینکه گستردگی حیطه فعالیتها و وجود انبوهی از مخاطبان و نیز زائران ایرانی و غیر ایرانی، نوع انتظارات را از روابط عمومی آستان قدس رضوی بالا برده و نگرشی جهانشمول را می‌طلبد تا فضایل اسلام ناب محمدی(ص) و زیبایی‌های رضوی را در عرصه ملی و بین‌المللی، هنرمندانه، عرضه نماید.

همچنین بیم آن می‌رود که زمانبر بودن آشنایی مدیر جدید روابط عمومی با سیستم آستان قدس و نیز گستره استان خراسان رضوی و ظرفیت‌های گسترده و اقتضائات آن باعث از دست رفتن برخی فرصت‌ها گردد که در این راستا بهره‌گیری از تجربیات دلسوزان سابق و ایجاد زمینه تعامل شایسته با رسانه‌های فعال در استان و اساتید و فعالان روابط‌عمومی‌ها پیشنهاد می‌شود.

البته رسانه ای بودن محمد امین توکلی‌زاده و آشنایی او با سیستم‌های اداری از جمله نقاط قوت وی محسوب می‌شود چرا که پیش از این در سوابق مدیریتی خود قائم مقامی شبکه پنج رسانه ملی، مدیرکل اداری و مالی معاونت سیما، مدیر‌کل اطلاعات وبرنامه ریزی معاونت سیما، قائم مقام مرکز بسیج رسانه ملی، سرپرست برنامه‌ریزی و اداری مالی مرکز سیما فیلم، مشاور اجرایی و مدیر امور عمومی معاونت امور مجلس و استان‌های صدا وسیما را داشته است.

آنگونه که در سوابق توکلی‌زاده آمده است وی، نویسنده مقالات مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و سیاسی بوده و سابقه تدریس در دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد که باید دید در بدنه سیستمی که ادبیات و روح حاکم بر آن و حتی لحن نامه‌نگاری‌ها به شدت سنگین و فوق رسمی و گاه توام با القاب مبالغه آمیز است نیز می‌تواند در بسط گفتمان امام راحل(ره) و منویات ولایت و انقلاب اسلامی موفق باشد!؟

در مجموع اصل این تحول نشانگر درایت و اهمیت قائل شدن تولیت جدید مبنی بر ضرورت بهینه سازی تعاملات و نیل به پاسخگویی هرچه بیشتر در این نهاد ولایتمدار است و نگرش عالمانه و رویکرد عملی ساده‌زیستانه حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و عزم ارزشمند ایشان مبتنی بر راهبردهای رهبر معظم انقلاب در خدمت به محرومان و مستضعفان، نیازمند پیش بینی ظرفیت‌های مختلف ارتباطی، رسانه های اجتماعی و داشتن روحیه پاسخگویی و نیل به شفافیت در این نهاد عظیم و معنویست که امیدواریم مدیر جدید روابط عمومی آستان قدس رضوی در احصای بسترهای مناسب و انجام این رسالت خطیر در جایگاه خادمی ولی‌نعمتمان، حضرت غریب‌الغربا(ع)، کوشا و موفق باشد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد