درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22486صفحه نخست » سه شنبه، 24 فروردین 1395 - 10:31
مدیران موفق، گوش شنوا دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به‌عنوان یک رهبر سازمانی، ارتباطات نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. مهم نیست که با چه مشقتی برای رساندن پیامتان تلاش می‌کنید،
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به‌عنوان یک رهبر سازمانی، ارتباطات نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. مهم نیست که با چه مشقتی برای رساندن پیامتان تلاش می‌کنید، بسیار محتمل است که روز بعد همان قیافه‌های بی‌تفاوت، اهداف قابل‌پیش‌بینی و سوالاتی را ببینید که نشان‌دهنده این است که در اثربخشی شکست خورده‌اید. یکی از دلایلی که رهبران سازمانی خودشان را در این چرخه مشاهده می‌کنند این است که نگرش آنها در ارتباطات بر مبنای مدل ذهنی قدیمی و منسوخ بنا شده است. این مدلی است که در عبارت «اداره پست» به بهترین شکل توصیف می‌شود. آنها خودشان را به‌عنوان فرستنده یک پیام و دیگران را دریافت‌کننده آن می‌بینند. اگر مشکلات پدیدار شوند، رهبران سازمانی به دنبال اختلالی در جایی در مسیر عملکرد می‌گردند.

مدل اداره پست توجه اکثر رهبران سازمانی را به‌جای دادوستد مکالمات موثر، بر ارسال فرآیند متمرکز می‌کند. حتی اگر افراد را دعوت به پرسش کنند و حقیقتا به راه داخلی ارزش بگذارند، این رهبران سازمانی هنوز درگیر پیام‌شان هستند. این امر آنها را در مورد مفاهیم وسیع‌تر مانند مسائل نوظهور و فرصت‌های در حال تغییر بی‌اعتنا می‌سازد.

 

می‌توان گفت که تفکر در شرایط مدل اداره پست موجب می‌شود تا رهبران سازمانی در انزوا تصمیم بگیرند یا متوجه علایم اخطاردهنده اولیه نشوند.در مقابل، مکالمات دو طرفه واقعی موجب تسهیم چشم‌اندازهای روشن، متوازن و دوجانبه می‌شود. در اینجا، ارتباطات به‌عنوان یک پازل دیده می‌شود که هر فردی جز مهمی از آن را تشکیل می‌دهد. هدف مورد نظر ارسال پیام بی‌عیب و نقص یا پیروزی بر افراد نیست؛ بلکه هدف کشف یک مساله یا فرصت با یکدیگر، ارسال مشاهدات و اطلاعات، افزایش و آزمون فروض و ایجاد ایده‌های جدید است.

 

دیالوگ دوطرفه برای موفقیت و پیشرفت بسیار ضروری است. کارل ویک، استاد روانشناسی سازمانی می‌گوید که اشتراک چشم‌اندازها و تجربه ابزاری مهم برای «معنابخشی» سازمانی هستند که ریسک فاجعه را کاهش می‌دهد. گرچه بسیاری از رهبران سازمانی شخصا قدرت این نوع مکالمه را می‌دانند، تعداد کمی از آنها بر هنر شروع آن تسلط یافته‌اند اما استراتژی‌های پیش‌رو می‌توانند کارساز باشند.

 

حضور واقعی. اگر سایرین شما را مضطرب یا پریشان ببینند، از قطع کردن تمرکز ضعیف شما اجتناب خواهند کرد. با حضور واقعی، شما فرصتی برای افراد ایجاد می‌کنید تا اطلاعات، سوالات یا ایده‌های جدیدی را با شما مطرح کنند.ایجاد فضای امن. تحقیق استاد دانشکده کسب‌وکار هاروارد، ایمی ادمونسون، نشان می‌دهد که اگر بخواهید دیدگاه‌های متنوع را کشف کنید و ایده‌ها را پرورش دهید، ایجاد امنیت روانی تا چه اندازه مهم است.

 

با تسهیم صادقانه برخی از سوالات، شک و تردیدها یا نااطمینانی‌های شخصی‌تان، در ایجاد یک محیط راحت و غیررسمی تلاش کنید. دیگران را تشویق به صحبت کردن کنید. مراقب محرک‌ها و عکس‌العمل‌ها باشید. رفتار کنجکاوانه و احیانا تذکر دادن را بپذیرید.

سوالات جالب بپرسید. سوالات به شما کمک می‌کند تا مکالمه‌‌ای بدون محدودیت خلاقیت داشته باشید. یکی از پژوهش‌های سال 2004 که توسط امیلی هیفی، استاد مشاور دانشگاه بوستون (و سپس در دانشگاه میشیگان) و مشاور مارشل لوزاندا انجام شد، آنها دریافتند که تیم‌هایی با عملکرد بالا 22 برابر بیش از تیم‌های با عملکرد پایین سوال می‌پرسند.

 

سعی کنید سوالاتی بپرسید که یک پازل را مطرح می‌کند که مثلا برای کدام یک شما پاسخی ندارید؛ مانند «هر اندازه نوآوری را شتاب دهیم، آیا ما برای x آماده هستیم؟» اگر افراد فورا خود را درگیر نمی‌کنند به آنها اجازه سکوت بدهید یا تلاش کنید تا سوالات را با پرسش‌های این‌چنین گسترش دهید «برای درک فرآیند نوآوری‌مان به چه چیزی نیاز داریم؟»با رضایت‌خاطر گوش دهید تا تاثیرگذار باشید. بهترین راه برای بهبود ارتباطات تمرکز بر «گوش دادن» است.

 

برای شنیدن حرف‌های دیگران به چه اندازه زمان اختصاص می‌دهید و آنها خواستار بحث پیرامون چه چیزی هستند؟ وقتی زمان می‌دهید با ذهن آزاد گوش می‌دهید، اعتماد دیگران را جلب می‌کنید و آنها را تشویق به تسهیم سوالات، نیازها و ایده‌های خود می‌کنید. هرچه بیشتر در مورد مدل‌های ذهنی آنها می‌آموزید، می‌توانید به‌طور موثرتری به ایده‌های خود شکل دهید.از بازتاب برای تعمیق دانش خود استفاده کنید. به سادگی از افراد در مورد آنچه مفید است و راه‌هایی که به‌طور موثرتری کار می‌کند بپرسید. بازتاب حرف‌های خود را ببینید. برای کاهش موانع اعتماد، باید به آرامی بپرسید «آیا چیزی وجود دارد که همکاری افراد را در این موضوع آسان‌تر کند؟»

در پایان، جادوی واقعی مکالمه دوطرفه این است که آنها چرخه پیشگویی و ارتباطات بی‌اثر را می‌شکنند و آن را با تفکر نو و راه‌حل‌های عملگرا جایگزین می‌کنند. زمانی که رهبران سازمانی با رضایت وارد می‌شوند تا تاثیرگذار باشند، دیگران نیز برای تاثیرگذاری مشتاق‌تر خواهند بود. زمانی که رهبران سازمانی به آنچه سایرین می‌بینند، فکر می‌کنند و احساس می‌کنند، علاقه‌مند باشند، تصمیمات بهتری می‌گیرند، چرا که اطلاعات و دید‌گاه‌های مورد نیاز آنها را دارند. یکی از رهبران سازمانی که با آنها کار کرده‌ام، پس از اینکه از تلاش‌های متعدد در هدایت تیمش به سوی یک هدف جدید ناامید شد، اعضای تیمش را موقع شام فراخواند و گفت «آیا فکر می‌کنید ما باید هدفمان را رها کنیم؟» او مسوولیتش را به تعویق نینداخت؛ او تنها صادقانه دیدگاه‌های آنها را می‌خواست. در آن لحظه، تیم او آنچه قابل فهم بود و جایی که خواستار تغییر در برنامه برای رسیدن به هدف بودند را طرح‌ریزی کرد. پس از یک سال، تیم بسیار موفق او به این مکالمه به‌عنوان زمانی که ماموریت آنها شعله‌ور شد، اشاره کردند.

 

مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد
منبع: strategy-business
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/1041047/#ixzz45aWZxnwt
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد